Arabsat lnb instelling.

P

P00ky

Dag,

Ik ben een newbie :)

Ik heb een sat receiver gekocht (smartbox FTA 301 speed)

Uw woning is voorzien van een GSO installatie.

Middels een digitale satellietontvanger kunt u de

onderstaande satellietposities ontvangen

de woning corp. heeft een bedrijf ingehuurd GSO installatie dieheeft op onze dakken 3 schotels geplaats...

Astra 1 & 2 op 19.2° Oost

Hot Bird op 13.0° Oost

Türksat 1C/2A op 42.0° Oost

Eurobird & Astra 2 op 28.2° Oost

mijn vraag is nu, ik wil graag arabsat ontvangen zenders zoals bv MBC 1 2 3 4 MBC action.

kan ik dat ontvangen?

alvast bedankt.

Eerst welkom op het board.

Als er alleen deze vier satelieten geinstalleerd zijn in het GSO systeem denk ik dat je pech hebt en kun je Badr4 niet ontvangen op 26 oost.

Dan zul je weer aan een eigen schotel moeten en ik ben bang dat met het GSO systeem dat dat niet meer mag.

Overigens zijn er veel kanalen al niet meer te ontvangen zoals de Rotana muziekzenders allemaal verplaatst naar Badr6 en die is met een normale schotel niet te ontvangen in dit deel van Europa.:biggrin:

@P00ky

aart44 heeft helemaal gelijk, via je GSO-installatie kan je de Arabsat niet ontvangen. Je kan wel wat muziek zenders en wat TV zenders via de Hotbird ontvangen die misschien voor jou interessant zijn bv: Hotbird 8 (13.0E) - Freq: 11747.00 H, Symb: 27500 FEC3/4

MBC FM SamaCom

MBC Maghreb Al Arabia United Arab Emirates

(FTA)

Op die transponder en freq , symb, fec en pol H zitten:

TV

Dubai TV

Dubai Sports

Samadubai

PMC (muziek)

Al Sharqiya

Infinity

Al Arabiya

MBC MAGHREG

me Shop

ez shop

Radio

ed tv radio 1

ed tv radio2

Groetjes,

Bones

Laatst bewerkt door een moderator:
Eerst welkom op het board.
Als er alleen deze vier satelieten geinstalleerd zijn in het GSO systeem denk ik dat je pech hebt en kun je Badr4 niet ontvangen op 26 oost.

Dan zul je weer aan een eigen schotel moeten en ik ben bang dat met het GSO systeem dat dat niet meer mag.

Overigens zijn er veel kanalen al niet meer te ontvangen zoals de Rotana muziekzenders allemaal verplaatst naar Badr6 en die is met een normale schotel niet te ontvangen in dit deel van Europa.:biggrin:

Danke je wel aart44,

ik had een vermoede dat ik het niet kan ontvangen maar geeft niet:)

----- Added 10/10/2008 at 09:51:19 -----

@P00ky
aart44 heeft helemaal gelijk, via je GSO-installatie kan je de Arabsat niet ontvangen. Je kan wel wat muziek zenders en wat TV zenders via de Hotbird ontvangen die misschien voor jou interessant zijn bv: Hotbird 8 (13.0E) - Freq: 11747.00 H, Symb: 27500 FEC3/4

MBC FM SamaCom

MBC Maghreb Al Arabia United Arab Emirates

(FTA)

Bron: King of Sat

Groetjes,

Bones

----- Added 10/10/2008 at 01:09:01 -----

@P00ky

Ik ga even de signaal-sterkte voor je meten (d.m.v. mijn D-box i.c.m mijn Lenson Heath 80cm schotel)

Ben zo terug.

D-box

----- Added 10/10/2008 at 01:26:26 -----

84%!, dus knoerthard!

Op die transponder en freq , symb, fec en pol H zitten:

TV

Dubai TV

Dubai Sports

Samadubai

PMC (muziek)

Al Sharqiya

Infinity

Al Arabiya

MBC MAGHREG

me Shop

ez shop

Radio

ed tv radio 1

ed tv radio2

Groetjes,

Bones
Dag Bones,

ja klopt hotbird was ik ook achter gekomen en ik heb idd die kanalen gelukkig vrouwtje weer blij :)

Jongens bedankt.

ik ontvang ook een hoop betaald zenders jammar dat je die niet kan bekijken, tenzij je een dreambox hebt aangesloten via een server...

er is zeker geen andere mogelijkheid om die om te zeilen?

Laatst bewerkt:

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan