arion af9400pv2r

l.oosterhoff

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
10 feb 2001
Berichten
7.224
Waarderingsscore
105
Punten
63
Leeftijd
63
Locatie
nijega
hoi,

kan iemand mij vertellen of deze ontvanger een alfanumerike display heeft zodat de naam van de zenders op de display wordt weergegeven?

is deze ontvanger een verbeterd model tov de arion af9300pvr en zijn alle featers van de 9300 terug te vinden in de 9400 zoals bijv. manuele pid ingave?

worden er ook sateliten ingezet voor software update`s?

bvd.

 
Naar mijn idee heeft deze ontvanger ook een alphanummeriek display, in elk geval is op de foto van de ontvanger op hun eigen site wel sprake van zo'n display.

Meer specs. zijn te vinden op de site van Arion zelf.

 
Deze ontvanger is nog niet eens op de markt. Er is een beta geweest op de IFA maar de release in Europa laat voorlopig nog enkele maanden op zich wachten. Er wordt gesproken over begin 2005.

De definitieve specs zijn dus ook nog niet bekend. Grootste voordeel van deze ontvanger lijkt de mogelijkheid te zijn om beide tuners in deze ontvanger op twee afzonderlijke beeldbronnen af te spelen.

Er zat overigens in de beta wel een alfanumeriek display.

 
i have this latest reciever. it's verry good but i can't do one thing wich is verry important to me - with one prepaid card to watch the paid programs in the two rooms. for now it is just working like that: in the one room i can watch the paid programs, and in the other room i can watch just the free to air programs. when in the other room when i try to switch to the paid programs it gives me : cam is in use by the other room. do you have some software update for this reciever so i can watch every program separetly in the two rooms.

Thanks in advance for the reply

 
I don't think so at the moment, because even the official website does not have firmware updates for this receiver yet.

But as I understand, developping is busy with this receiver so we expect an update in the future.

However, at this point I don't know when this will be. Maybe Tech or Satwatcher have some other information for you.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan