Arrox Tiger-X, iemand bekend hiermee

K

kralsin

Ik zag laatst in het huisaanhuis een advertentie van een satfirma voor recveiver Arrox Tiger-X.

Het zou 2 ingebouwde Smart Card Readers hebben met embedded IBM Vulkan (predator)chip.

Ik weet niet precies wat die allemaal kan, het lijkt in ieder geval niet op de standaard UCAS receivers. Klopt het dat die 2 embedded readers dragon modules zijn, misschien kan dat afgeleid worden van de IBM Vulkan chip?

Weet iemand van welke merk die oorspronkelijk afkomstig is?

- 2 Common interface slots
- Seca 1 & 2 compatible
- Built In 2 Smart Card Readers with embedded IBM Vulkan chip
- Advanced Electronic Program Guide(EPG)
- Full 7 days EPG With Time Reservation
- Automatic Turn-On and Off in Timer Settings
- Supports OSD/VBI Teletext and Subtitle
- Normal/Wide Vision (4:3 , 16:9)
- Multi Language OSD Menu
- Multi Reception (PAL/NTSC)
- Last channel Memory
- Various applications such as Calendar and Biorhythm
- SatcoDX data transferable from PC
- More than 9000 Channels
12 maanden garantie

ARROX TIGER X VOOR 229? XTREME HORNET
9000 KANAL185? HUMAX 5400Z 279? digis...
Prijs : ? 7.00
Datum : 12-10-2004

Ondersteunt de EMU ook Seca 1&2 ?
Is deze ibm vulkan chip toevallig gelijk aan die van de dreambox?? Het is inderdaad een redelijk krachtige receiver. Alleen jammer dat er (nog?) geen harde schijf opname mogelijkheid en LAN optie is.

ja inderdaad hij ondersteund ook S1&S2 emu dus een zeer veelzijdige receiver,hier getest en zeer goed bevonden

gr chris

TD Weg Er Mee
Ik vind het allemaal hastikke mooi maar het gaat mij allemaal te lang duren en heb er geen vertrouwen in.

dus gooi ik hem er uit dus als er gegadigen zijn voor dat ding kunnen ze mij mailen naar paul1@flappie.nl wil hem ook wel ruilen voor een dreambox 7000s met amber disply versie 3 of 4

voor diegene geluk er mee dan hou ik het wel op een dream.

Originally posted by digiclown
TD Weg Er Mee
Ik vind het allemaal hastikke mooi maar het gaat mij allemaal te lang duren en heb er geen vertrouwen in.

dus gooi ik hem er uit dus als er gegadigen zijn voor dat ding kunnen ze mij mailen naar paul1@flappie.nl wil hem ook wel ruilen voor een dreambox 7000s met amber disply versie 3 of 4

voor diegene geluk er mee dan hou ik het wel op een dream.

Kan hier ook niks aan doen Sorry hoor maar ik had toch echt een reactie gegeven op het stukje over de Tripple Dragon ontvanger hoe hij hier en in het joker vragen terecht is gekomen weet ik ook niet.

nog maals SORRY

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan