V
vandevyver
Ik heb een asscom van het eerste uur dus bijna 7 jaar oud ik wilde mijn ontvangst uitbreiden met de zenders bbc met een aparte schotel dit moet kunnen aan gezien de ontvanger geschikt is voor Astra en Hotbird .
Het probleem doet zich voor dat de ontvanger niet om wil schakelen naar de andere schotel ik heb een diseqc met toonburst en deze werkt wel op een andere asscom ontvanger
Met een controle meter heb ik vastgesteld dat de ontvanger geen diseqc signaal stuurt als ik naar de bbc wil kijken ook de 22khz toon ontbreekt bij omschakeling naar schotel 2.
Mijn vraag is zijn er mensen die dit ook hebben en wat is er aan te doen
De ontvanger leest wel de zenders in en gebrukt dan wel de diseqc code
Kan iemand van het forum mij aan het schema van de ontvanger helpen of is er iemand die het probleem kent alvast bedankt voor de moeite
Het probleem doet zich voor dat de ontvanger niet om wil schakelen naar de andere schotel ik heb een diseqc met toonburst en deze werkt wel op een andere asscom ontvanger
Met een controle meter heb ik vastgesteld dat de ontvanger geen diseqc signaal stuurt als ik naar de bbc wil kijken ook de 22khz toon ontbreekt bij omschakeling naar schotel 2.
Mijn vraag is zijn er mensen die dit ook hebben en wat is er aan te doen
De ontvanger leest wel de zenders in en gebrukt dan wel de diseqc code
Kan iemand van het forum mij aan het schema van de ontvanger helpen of is er iemand die het probleem kent alvast bedankt voor de moeite