Asta la Vista

P

pokhout

Installleer ik Vista Ultimate op mijn kompjoetertje
vindt ie bijna alles. Ook de oude meuk heb ik aan de praat gekregen.
Zelfs de HP scanjet 5400C die afgeschreven was doet het.

Maar wat ik met geen mogelijkheid aan de praat krijg zijn mijn USB memory sticks

Steeds vraagt ie om de driver Cd

Alternatief laten zoeken levert niks op
Wie heeft een tip

Dat is wel heel vreemd, ik ben nog geen USB memory stick tegen gekomen welke niet werkt onder vista.

Heb je alle update's al binnen gehaald voor vista, ook voor mijn mio168 was software bij microsoft die na de update werkte die als een trein.

De meeste printers en scanners werken prima onder vista, ook mijn hele oude HP officejet R40 werkt nog prima en dat was 1 van de eerste al in one printers.

Ja alle updates had ik binnen gehaald en dit hielp niet

Schijnbaar komt dit vaker voor en ergens kwam ik een tip tegen om VISTA via de DVD opnieuw te installeren en dan geen nieuwe install maar een update laten uitvoeren. Dit nam ruim 2 uur in beslag.
Na de update een geheel nieuwe look en nu werken de USB sticks wel.

Rare zaak die Vista

Rare zaak die Vista
Als je maar iets weet! Ik dacht eerst ook aan de topic naam "asta la Vista" dat je tot ziens Vista daarmee bedoelde en de handel van je HD wilde pleuren.:biggrin:

Nou bijna wel Maar nu begin ik Vista toch wel erg te waarderen.

De OS bemoeit zich overal mee maar is wel eenduidig .

Het is ook zoeken naar de items die verplaatst zijn maar als het spul eenmaal draait heb je er ook geen omkijken meer na

Wel is het iedere keer schrikken als je een programm opstartm, soms gaat alles op zwart om dan de privilege te vragen.

Wel heb ik die transparancie en alle toeters en bellen voor opmaak uitgeschakeld omdat de schaduwen van andere vensters me steeds nopen om mijn leesbril te poetsen

ik heb nu ook vista op mijn laptop geplaatst , werkt prima , maar het is even wennen
met sommige zaken zoals de games op de site van BT heb ik wel problemen.
deze lopen namelijk schokkerig maar misschien vind ik wel een oplossing hiervoor

Ik heb hetzelfde probleem gehad met die USB sticks en een Asus board, ik heb uiteindelijk het hele zaakie nog maar eens geinstalleerd en nu werkt het as 'n tiet.
Wat de oorzaak is geweest is onduidelijk maar het leek een driver issue. Aan het board lag het niet want ik had een exacte copie van de pc incl board naast elkaar staan en de 2e pc liep en loopt ook nog steeds

Groeten Roberto

NB nieuwe Inteldrivers [chipsetdrivers wil ook wel helpen]

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan