Aston Seca v1.07 ??

B

batyko

SECA/ASTON: for receiver with common interface slot.

Version number v1.07. (met plaatje)

Deze word bij een groothandel aangeboden, allen staan er geen specs bij tov v1.05. Ook op het net geen info te vinden. Zou dit de oplossing zijn voor de Mediaguard V1+ (Seca 2) kaarten die in diverse ontvangers met een V1.05 vloekt?

Have fun.

Geen idee, deze ken ik nog niet, wel is me bekend dat Seca met een eigen officiele Seca CI Module zou komen (of inmiddels al is) die dus eigenlijk ook compatible zou moeten zijn met alle ontvangers.

Tot nu toe heb ik daar echter nog niets van gezien, ook geen testen. Misschien iemand anders?

Dat is zeke de Aston Dual cam, die zou in twin-tuners 2 kanale tegelijk kunnen decoderen.

Ik heb um getest in een Topfield 4000, maar dat ongecodeerd opnemen en kijken naar 'iets' anders is me niet gelukt, al denk ik dat dit meer ligt aan de topfield, dan aan de CAM.

Ook in een Humax doet ie het goed, snap alleen niet waar dat ledje voor is wat op de cam zit, dit brand altijd, ook als er niets gedecodeerd wordt.

Het leukste aan de cam is misschien wel dat er nu ook nederlandse menu's inzitten, maar voor de rest is het allemaal wel erg '1.05' achtig...:)

Wat echt waardeloos is, is de behuizing, alles is geheel plastic en de cam moet goed in de ontvanger passen, anders heb je problemen met de kaart invoer en het blijven zitten van de kaart in de CAM, het onderste gedeelte van de cam is ook gewoon 'los' en niet meer dan een plastic plaatje... erg knullig...

Helaas heb ik deze CAM maar een weekje kunnen testen en na deze week ga ik toch nog steeds voor een 1.05, helemaal in de topfield heb ik met een 1.05 vele!! malen minder 'hangers' als met deze nieuwe cam.

Zal er nog eens eentje ophalen voor verdere tests (in een 9600 bijv.)

Grtzz FranX

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan