Aston SIMBA 201

Chrisjan

Sr. Member
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
82
is de ASTON SIMBA 201 eveneens te patchen?....En is hij dan sterk genoeg om een motor te bedienen?....Welke motor is het best geschikt voor dit toestel?....1000 X thanks

Over een patch kan ik je geen info geven maar een ding weet ik wel jou simba werkt uitstekend met een stab motor deze is zelfs ook bij aston te krijgen alleen is tie daar duur.

Een Aston Simba is heel goed te Patchen,En wel met een Ana4 of Super Ana gewoon even zoeken.

Kijk maar even by Zacky.

Cya ...

ehrm.... kan ik dan met de aston nog naar het nl irdeto kijken?

weet ik niet maar je vraag was welke motor inderdaad de stab is uitstekend geschikt over de patch weet ik niets maar daar heb je al een antwoord gedeeltelijk op gekregen kijk je nu irdeto??? heeft toch geen ci in zich zitten alleen sec en viacces????

Ok sorry

Nee , zo als je weet zend C+ in Multi uit nu d.w.z. Seca2, Ird2 en Ird1.
Nou ziet de Simba eerst Ird2 en dan pas de rest dus blijft het beeld zwart zelfs met een Seca2 kaart.(als je hem gepatched hebt met SuperAna).
Je kan niets veranderen in het Menu dus ben je kansloos om C+ te zien bijv.
Voor de rest kan je best nog wel veel zien met de Simba vooral als je er een motor aan hangt.
Naar mijn weten zijn ze wel bezig in Spanje en Portugal met een Patch die Seca2 ondersteund maar die is er nog niet.
Voor de rest is het een fijn apparaatje wat lekker snel zapt en met een mooi menu.

Cya ...

Owkee, maar het is dus wel nog mogelijk om de irdeto1 zenders te ontvangen (die van het basis pakket)

rt*l5, s*s6 enz?

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan