Asus Wireless AP-330

P

Ptje

Hoi,

Ik heb 2 wireless ap van Asus gekocht om mijn Xbox en Dreambox, wireless mee te maken. Nu stuit ik op het volgende. Ik heb trouwens voor de 11mbit uitvoering gekozen, omdat ik dat voor de dream en om met de Xbox via www te spelen, maar dan genoeg vond.

Als ik de webencryptie instel met met mijn lappie, dan heb ik alles. Internet en Lan. Sluit ik em nu op de dream of xbox aan, dan heb ik weer niets. Je ziet wel netjes, lampje van wireless, link en power gaan branden, maar gebeurd niets. Haal ik die stekker nu uit de Dream en steek die in de laptop, dan zie ik dat lappie een ip enz krijgt en het werkt. Kabel weer terug in dream of Xbox, dan niets meer.

Wat doe ik nu fout ? Of wat kan de oorzaak zijn ?

Ps. Ik heb het wel 1x werkend gehad op de Xbox, maar waarom nu niet meer kan ik niet snappen.

Als ik de webencryptie instel met met mijn lappie
Hierin zit je oplossing al verwerkt.

Je lappie doet het wel, xbox en dream niet. Je lappie doet het als je webencryptie instelt.
Conclusie, het wireless ding heeft webencryptie ingesteld.

De dream en xbox kunnen dat niet aan, dus als het goed is zou de zaak weer moeten werken als je dat op de wireless router weer uitschakeld.
Nadeel: ja dan kunnen mensen die voor je deur staan (of hoever je wireless rijkt) via jouw netwerk prutsen inderdaad.

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan