Athome problemen

B

Billly

Goedenavond

Sinds vanavond heb ik probleempjes met de verbinding van athome,heb nu handmatig ip en dns en de rest ingevuld.
Maar de snelheid is nog niks,heeft iemand een snelle dns server voor mij,die het toelaat dat je het gebruikt voor athome..

Deze al geprobeert?
213.51.129.75 en 213.51.145.75 dat zijn twee van de grotere DNS server, misschien wel de standaard dns servers.
Je kunt misschien ook eens die van xs4all proberen, weet niet of die bij jou ook werken, maarja, niet geschoten is altijd mis.:)
Dat is 194.109.6.67 en 194.109.9.100 maar zoals gezegd, ik ben er niet zeker van of je die ook kunt gebruiken.

Het kan heel goed zijn dat je snelheidsproblemen bij @slome aan de verbinding liggen, een te grote drukte op hun gateway of router of een andere oorzaak.

Ga het ff instellen,misschien helpt het,anders morgen maar eens afwachten..

Heb vanmorgen weer alles terug gezet op automatisch verkrijgen,gaat weer als een speer:

Resultaten van http://www.speedtest.nl
(Overgenomen op Mon Jan 3 2005 om 07:55:00 UTC+0100)

Download : 516.7 KByte/sec
Upload : 58.4 KByte/sec

Fijn om te horen. En de test ziet er ook prima uit qua snelheid.
Houden zo! :)

Vanmiddag was het weer hopeloos,,,modem kwam niet online,ik gelijk bellen met de helpdesk,,,na een uurtje was het opgelost.
Storingtje bij athome,kan gebeuren.

Groeten

ja die storing was gisteravond ook hier in limburg.
en dat ik niet ga bellen,naar hun.
daar verdienen ze ook veel aan.
je kunt wel nagaan dat iedereen gaar bellen,en des te meer er bellen ,hoe langer je moet w8ten,bij @slome.
ik heb vandaag mijn breedband abbo van 47.95 omgezet naar budget,van 17.95.
30 euro verschil,de budget snelheid is ook al wat sneller geworden voor het zelfde geld.

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan