atlanta?

freggel1

Addicted Member
Moderator
Waarderingsscore
735
Punten
113
Leeftijd
59
Pfoeh, misschien wel een heel erg domme vraag van Freggel1, maar een atlanta 5400... Is dat Humax?

Maar ik vindt dat dat mag... toch?;)

Want ik krijg vandaag voor de tweede maal een email van een forum (codeman 2001) waar een patch zou staan in de download voor deze deco, met werkende TPS en Multivision...

Het mag misschien niet maar ik zet toch even de link naar de site waar 1 en ander staat (er staan toch geen directe downloads? is een aparte registratie voor nodig.)

De Atlanta 5400 IR 2 CI+ is geen Humax.

De Atlanta 5400 IR 2 CI+ heeft wel net als de Humax irdeto onboard en twee ci sloten en hopen met de type aanduiding 5400 meer te kunnen verkopen.

Of de 5400 toegevoegt is om het product beter te verkopen weet ik niet
Ik heb bijde ontvangers in bezit en ben met de atlanta net zo tevreden als met de humax
Het zijn bijde alleskunners maar ik moet zeggen dat de atlanta een perfecte support heeft en erg veel kan zonder gebruik van speciale modules e.d.
Zeker nu de ene emu na de andere loskomt is dit bij mij toch de meest gebruikte decoder op het moment
Ook de orginele c+ kaart leest hij prima in via de embedded irdeto
een goede ontvanger zonder nonsens , die in mijn ogen erg onderschat word in nederland

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan