AU nagr.na 10mn op zwart

L

laziz

met de au fiel gaat de humax na 10 mn op zwart dan moet ik de humax opnieuw starten of de mm eruit en erin voor dat ie weer het doet en dit allamaal op de d+ zenders hebben er nog meer mensen last van?
oja de au fiel is van jack

Hoi,,
zo ik weet maakt Jack geen Files meer en zou hijn wel dan werrken zij!!

groetjes
houty2002

Je kan de files proberen die op mijn site staan,, zijn nieuwe van vandaag,, een voor Digtal alleen en een voor beide hispasat providers.

Van alles die ik getest heb werkt alleen rml0g_b340editmm zonder uitval, maar alleen op D+

Helaas mag ik hier niet vermelden waar te vinden.

Gr. Lagos

Waarom niet,, staat gewoon bij mij hehehe

Originally posted by jack
Waarom niet,, staat gewoon bij mij hehehe

Jack, zou je mij eens willen uitleggen waarom mijn Internet Explorer zo chagrijnig wordt als ik op jouw site probeer te komen.
Explorer wordt meteen afgesloten, moeten er weer foutrapporten verzonden worden en bovendien probeert een of ander onbekend proggie (searchit_toolbar.exe) binnen te dringen, wat overigens niet lukt!

Begrijp ik ook niet hoor want dat ligt echt niet aan mij,, maar heb je wel de juiste url.

gebruik je het knoppie onder mijn postings.

Originally posted by jack
Begrijp ik ook niet hoor want dat ligt echt niet aan mij,, maar heb je wel de juiste url.

gebruik je het knoppie onder mijn postings.

Ja, maar ook bijv. via Patsat

Jack, als je bij jou inlogt krijg je wel een inbel programma op de computer, ( intdel.exe ) dat is wel heel onplezierig.

Zal wel aan mij liggen hoor maar ik heb daar echt geen last van,, bij geen van beide urls.

Wat is URL jack !!!
Kan je dat even per email even aangeven....

Groetjes,
Deliyurek007

weet niet wat er gaande is maar hier geen probleem.
zoals jack verteld gebruik het knopje onder de postings.
groetjes droopy

oke jack het komt allamaal goed
wat betreft jou site bij mij springen ook een paar vensters open waarna ze weer vanzelf dicht gaan
maar verder alles oke
groetjes

Originally posted by laziz
oke jack het komt allamaal goed
wat betreft jou site bij mij springen ook een paar vensters open waarna ze weer vanzelf dicht gaan
maar verder alles oke
groetjes

Ik heb Pop-up Stopper en Cookie Pal.
Ligt het daar misschien aan????

D+ is bezig met een leuk ofensief. Zo zijn er aantal mosc kaarten plat gegaan sinds zondag. Dit komt omdat D+ een upgrade heeft gedaan voor de rom3 en rom10 kaarten.

Wat is hier nou zo leuk aan:

Door deze upgrade zijn veel moscs plat gegaan. Pech maar tegelijk ook geluk. Ze zijn iets aan het plannen waarbij je alleen keys krijgt met deze nieuwe revisie kaarten.

Als je dus je kaart niet laat upgraden loop je de kans dat he binnenkort een waardeloze mosc in handen hebt.

Dit zijn enkel verwachtinge gebasseerd op de EMM van zondag.
Ze hebben in ieder geval de touwtjes in handen gekregen.

Wat houdt dit in voor de meesten van ons met een normale funkaart ? Nou, mochten de veranderinge gaan komen dan krijgen we ongetwijfled zwarte schermen.

De komende dagen zullen wat meer duidelijkheid geven.

PS. een van de weinige files die de aanval van zondag heeft overleeft is die van boanegres333. Niet moeilijk te vinden.

De titanium file van MOD werkt ook nog steeds goed hier.

Hallo Jack,
Als ik de nieuwste Titanium file van jou site wil downloaden krijg ik steeds een ERROR bericht.
Waaraan zou chet kunnen liggen

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan