Audio drivers

J

jackie1234

Hallo
We zoeken audio drivers voor model 80118-80
6 channels sound.
We hebben een internet adres maar die werkt niet.
(www.retailplus.co.uk)
We weten dus totaal niet welke kaart dat is.
Wie kan ons helpen.
Groetjes Jackie

Sorry, hier kan ik je niet mee helpen.
Staat er alleen model 80118-80 of staat er meer?
Zo op zich kan ik geen 80118 of 80118-80 vinden.

Vreemd, normaliter staat er toch altijd wel een merk op een soundkaart.

Kijk eens of je nog meer dingen kan vinden, dus geschrift of cijfers, en als je wilt kun je ook eens op de chips kijken.
Op een van de belangrijkste chips zal waarschijnlijk ook een merk en typenummer staan van de soundchip.
Misschien dat we dan aan de hand daarvan het merk soundkaart kunnen terugvinden.

Wat HEEL erg handig zou zijn, is als je er een FCCID of FCC-ID nummer op zou kunnen vinden, dan is de fabrikant zo te achterhalen.

Heb je overigens enig idee hoe oud deze kaart is en/of uit welk systeem hij komt (merk/type)?

We zullen vanavond de kaart nog eens nader bekijken.
Of we meer gegevens kunnen vinden.
We laten het nog wel even,Of er nog meer opstaat.
Bedankt voor de hulp.
Groetjes jackie

Kijk is op http://www.driverguide.com
daar moet je in loggen maar ja iedereen krijgt daar de zelfde inlognaam en wachtwoord
gebruikersnaam : driver
wachtwoord : all

hoop dat je hier wat aan hebt.

gr,

Thewizzard

Jongens bedankt
Het probleem is opgelost.
De kaart draait op deze drivers (FM801)
Weet nog niet wat voor kaart het is,Maar hij werkt.
Groetjes Jackie

Da's dus een Forte Media.

@Wizzard, daar was ik al gaan kijken, maar dan moet je toch het chiptype of FCC-id hebben of fabrikantnaam, op het opgegeven nummer was ook daar niets te vinden.;)

Maar wel handig dat je het effe zegt want er zullen er zat zijn die dit niet weten en daar is echt vaak vanalles uit te halen wat je ergens anders niet meer vind.

Originally posted by Black Tiger
Da's dus een Forte Media.

@Wizzard, daar was ik al gaan kijken, maar dan moet je toch het chiptype of FCC-id hebben of fabrikantnaam, op het opgegeven nummer was ook daar niets te vinden.;)

Maar wel handig dat je het effe zegt want er zullen er zat zijn die dit niet weten en daar is echt vaak vanalles uit te halen wat je ergens anders niet meer vind.

Inderdaad eerder had je ook nog winfiles.com maar sinds dit is op gegaan in download.com kan je er haast niks meer vinden helaas dat was ook een geweldige site waar je van alles kon vinden.

gr,

Thewizzard

Ja klopt en super eenvoudig, gewoon even fijn op zo'n icoontje klikken voor drivers of software of beeldscherm, reuze eenvoudig, bijzonder jammer dat ie is opgegaan in download.com inderdaad.:(

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan