Audio vraag Xtrend,..

amsterdamn

New Member
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
43
Broeders,

Ik wilde een 2.1 home cinema set kopen, maar wilde niet meer dan 300 euro uitgeven. Dan kom je op die bcc dingen van Lg, samsung etc..

Nu heb ik bedacht (als A-technicus) dat ik 2 losse frontspeakers ga kopen en blue ray speler incl tuner zodat die 2 speakers tot hun recht komen.

Maar nu zie ik op Mijn (trots) Xtrend et 6000 dat er een aansluiting is voor een rechter en linker geluids aansluiting.

Zou ik die 2 Jamo, bose etc boekplank boxjes gewoon op de Xtrend kunnen aansluiten zodat ik enkel een goedkoop blue ray spelertje hoef te kopen??

Ik dank jullie alvast voor uitleg en hulp.

amsterdamn;226119 zei:
Broeders,

Ik wilde een 2.1 home cinema set kopen, maar wilde niet meer dan 300 euro uitgeven. Dan kom je op die bcc dingen van Lg, samsung etc..

Nu heb ik bedacht (als A-technicus) dat ik 2 losse frontspeakers ga kopen en blue ray speler incl tuner zodat die 2 speakers tot hun recht komen.

Maar nu zie ik op Mijn (trots) Xtrend et 6000 dat er een aansluiting is voor een rechter en linker geluids aansluiting.

Zou ik die 2 Jamo, bose etc boekplank boxjes gewoon op de Xtrend kunnen aansluiten zodat ik enkel een goedkoop blue ray spelertje hoef te kopen??

Ik dank jullie alvast voor uitleg en hulp.

Nope gaat niet...dat zijn je audio ingangen.

Jammer..

Hoe weet ik of ik boxen kan aansluiten op een blu ray speler?
Ze verkopen de spelers die je bij een complete set krijgt niet apart lijkt het..

Om boxen aan te sluiten aan een blu ray zal er ook een versterker in of bij moeten zitten.

Ja klopt,.
Ik wil perse geeen losse versterker. Ik wil het aantal apparaten beperkt houden.

Ik dacht , ik ga gewoon een mediaplayer zoeken die een blue ray in zich heeft. Daar kan ik toch ook twee boxen op aansluiten?

ZO ja, kunnen jullie er mij e??n aanraden?

Ik waardeer jullie hulp enorm, mannen.

Als je op zoek bent naar een alles in een apparaat en geen losse componenten wil, is de zoekterm "receiver".
Omdat je dus blu rays ermee wil afspelen word het dan een "blu ray receiver".
Dat is een versterker met ingebouwde blu ray speler en radio tuner.

Met google 30 seconden tientallen gevonden oa, bij die grote postorder bedrijf ik zou daar eens kijken

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan