autocad

D

dedoele

Ik heb autocad 2004 van kazaa afgehaald en wil het instaleren maar deze vraagd een audenticate die via e-mail word opgestuurd, maar in de crack file staat wat hieronder staat geschreven:

1) Use this serial: 400-12345678

2) Before instalation, run "acadfix.reg" to register

3) Then copy the file "licpath.lic" to the Diretory of instalation
C:\Program Files\AutoCAD 2004\

sorry jongens het is blijkbaar niks helemaal niks ik zal maar naar de winkel lopen om hem gaan te kopen,

Mvg

Jokke

When asked select 'Authorize the product', then 'Enter authorization code' and copy your request code to our
keymaker to get your authorization code.

Met andere woorden, je moet een "keymaker" er bij hebben, deze zit meestal bij de post.

Autocad kopen?? Weet je wel wat die kost?
En wat moet je met zo'n zwaar ding?
Grtz.

Ik zou er een technische tekening willen maken voor het maken van een cafetoog, of kent er iemand een ander programma,

mvr,

Originally posted by dedoele
Ik zou er een technische tekening willen maken voor het maken van een cafetoog, of kent er iemand een ander programma,

mvr,

Ik heb hier nog wel autocad 2000 liggen, incl. serial, misschien heb je daar wat aan?

Enige probleem daarmee is dat ie alleen draait op W95/98/SE of NT.
Heb je XP dan kan je het wel vergeten.

Als je nog nooit met autocad hebt gewerkt kun je het wel schudden, dan wordt het monnikenwerk.
Je hebt echter ook iets als autocad tutorial en dat gaat al beter. Maar het gaat je toch een hoop tijd kosten.
Grtz.

autocad
werkt hiet perfect autocad2004 en 2005 ook
misschien is de licencepath.lic niet goed of fixreg

ik kan je misschien wel helpen

alleen is hier geen attachment aanwezig

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan