B

BiG_G

He BT,

Tis tog wel vreemd dat die linux gasten hun avatar nog hebben...

G

Ja. inderdaad, die van mij doet het ook nog!

Toch wel stabiel he? Dat Linux.

LoL. Heeft niets te maken met linux of windows. Sommigen hebben ze misschien opnieuw geupload en ik geloof dat ik er een stuk of 3 a 4 heb kunnen redden.:)
Maar dat Linux is wel stabiel, anders zou de duckserver er ook niet op draaien.:biggrin:

En ik draai "nog" geen linux, en verrek wel avatar... :biggrin:

hallo ik zie dat de nieuwe soft er op staat alleen waar moet ik nu mijn avatar uploaden ?
heb al even gezocht maar kan het er niet echt tussen vinden
zal vast aan mij liggen want freggel heeft hem er al wel weer op staan
maar zie het even niet
dus graag beetje hulp

now hoe kan dat? ik kan mijn avatar nog niet editen graag snel een oplossing
roufa!

Heb ook geen linux en wel mijn avatar,, maar moet eerlijk zeggen dat ik hem gisteren al weer erop had gezet :)

Je avatar kun je bewerken onder het knopje "user cp" links boven, en dan "edit" avatar.

Maar even ter info, waarschijnlijk wordt er hier en daar nog wat versleuteld de komende dagen dus het zou kunnen dat wellicht je nog een keer de avatar terug moet zetten. ;)

Verder is het grappig dat jullie nu allemaal op deze manier de nieuwe software moeten uitspitten. :biggrin:

Valt wel mee hoor Freggel,, is allemaal simpel,, althans als je al op andere boards kwam,, die hebben bijna hetzelfde dus ik weet wel hoe en waar je alles eventueel kan veranderen :)

Heyyyyyyyyyyyyyyyyyyy waarom ben ik geen buddy meer maar gewoon registerd user boohoooooooooooo

Ik merk zojuist dat het uploaden van avatars volgens mij nog niet mogelijk is op dit moment, die hem gisteren al teruggezet hadden waaronder ik hebben hem nog behouden, de rest is verloren gegaan door een foutje bij de upgrade. ;)

Maar het komt in de loop van deze week allemaal wel weer goed.

hij freggel krijg ik ok mijn duck lover terug ik hoed van het skript
grtz roufa!

Owz. Dat van die avatars is me niet opgevallen. Die zijn bij de allereerste upgradepoging eergisteren wel weggevallen, doch het had nu wel weer mogelijk moeten zijn deze te uploaden, ik ga er zodadelijk even naar kijken.

Hoe groot is je avatar Zeddini, qua bestandsgrootte?
Ik heb net de mijne er in gezet en het werkt gewoon.
Wel kreeg ik nadien een melding van "invalid file" maar hij werkt wel zoals je kunt zien.

Jack, het buddy gebeuren is een handmatige setting geweest, die moet opnieuw ingesteld worden, daar gaan we ook nog naar kijken. Zo te zien moet daar het forum effe voor dicht dus dat bewaren we voor vannacht.

LoL!:biggrin: Excuus, Avatar stond ergens anders toch nog uitgeschakeld.
Heb deze nu weer geactiveerd, dus zou nu weer moeten lukken.

dacht al ben ik nu gek
zie je wel nu lukt het wel
wel raar dat het bij sommigen wel lukte
sorry dat ik eerst nog verkeerd poste maar die had ik dus ook niet zien staan
misschien dat er nog iets bleef hangen door de cookies ?

Nee, anderen konden het ook niet. Ik had een dag eerder al m'n avatar opnieuw ge-upload. Toen kon het wel.

Koekies zijn niet altijd even lekker.:)
Maar het klopt wel wat KK zei, eerst stond ie actief in de main options, maar niet bij de user options. Vandaar dat het toch niet kon.
Daarna heb ik die ook bij user options geactiveerd, maar die ververst niet meteen, dat ligt inderdaad aan de koekies.
Zou in elk geval weer bij iedereen moeten funktioneren nu.

Kerstboom 1 Hosting Fun Feestdag

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan