avg ! waar of niet waar ?

H

hatz

werdt mij even vertelt dat bij avg free
de jongens van grisoft je gehele survgedrag konden volgen incl telebanking en bijpassende codes ?????

lijkt mij sterk doch niet onmogelijk maar waar of niet waar gaan we weer terug naar norton of niet......

gr hatz,

dat lijkt me sterk,ik heb agv (aardappel groete fruit ook.) of
(altijd gratis virus) ook.

maar ik maak er me niet druk over,ik sta toch altijd in het rood.

Lijken me ook indianen verhalen! (werd dat in de kroeg gezegd?).
Dan zou het een fake-firma zijn, met andere bedoelingen.
En dat is niet logisch gezien de inspanningen (en kosten) die nodig zijn om de software te maken en up-to-date te houden.
Verder kun je de automatische update uitzetten, en handmatig doen (ben je maar kort online). En een firewall houdt sowieso alles tegen wat je niet wil.

Ook vraag ik me af of het verstandig is via internet te telebanken.
Daar is het net wat lek voor.
Er is wel een mogelijkheid (geweest) om dat via een modem te doen. En daar kan niemand bij.

Een andere zaak is dat de overheid blijkbaar zeer graag de burger volgt bij zijn netgebeuren. Big Brother is watching you!
Daarover was laatst iets in de pers.
Daartoe moesten de providers apparatuur plaatsen, en data lang vasthouden, hetgeen weer onbetaalbaar is.
En dan is het verwerken van die gigantische hoeveelheid data ondoenlijk. En moeten de ambtenaren eerst eens leren een telefoonboek fatsoenlijk te lezen.

Grtz.

Als dit waar zou zijn, dan zouden programma's als spyware s&d, adaware, en soortgelijken gelijk aan de bel hangen wanneer ze AVG zien.
En dat heb ik nog nooit zien gebeuren.
Lijkt me dus een broodje aap verhaal.

Zeker van een verkoper van norton of een ander betaal produkt gehoord...

dit verhaal komt van de sterke arm uit de grote stad,

deze rechercheur van politie gelooft hier 100% in en heeft geen aandelen bij symantic wat hij precies doet by deze instelling is mij onduidelijk.

lijkt mij ook een broodje aapverhaal, maar wie heeft hier meer zekerheid over toch leuk om de waarheid te weten.

iemand uit de it hoek misschien!

gr hatz,

Nog sterker als het waar zou zijn dan hadden McAfee en Norton allang AVG van de aardbodem doen laten verdwijnen

Als ie met zulke losse flodders komt moet hij maar uitkijken dat ie zich niet per ongeluk in zijn been (of nog erger) schiet! (ha, ha!)
Sommige mensen hebben er een hobby aan, anderen iets wijs te maken.

Grtz.

@blokr

Een oude chinese gezegswijze.

Zoals de waard is.......

Precies daar is helemaal niks mee een zeer gewaardeerd en prima gratis virusscanner die absoluut niet onder doet voor de grote jongens.

Maar ik hou het bij Kaspersky

@the matrix

Kaspersky is zeker een leuke scanner voor weinig geld als je het vergelijkt met norton en nog wat andere scanners waar ik de naam niet uit me strot kan krijgen in de eerste plaats omdat ze lek zijn als een mandje net zoals Norton en bij 2005 is het wel heel erg geworden.

@hatz

Het verhaal doet al enigetijd de ronde bij onze Politie maar vooral omdat zij aanhanger zijn van een ander merk ahummmm en dit doet pijn Norman brrrrrrrrrrrrr.

AVG is een van de betere gratis scanners ik gebruik het zelf ook op een aantal pc's en nooit geen problemen of aktiviteit die er niet zou moeten zijn.
Ook goede scanners zijn AVAST en Antivir

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan