axas 1.42 met penta1.11conax

L

laziz

weet iemand of dit wel verstandig is om het er op te laten staan?
want het werkt wel alleen ik weet niet hoe lang nog of is dit geen probleem?
wie weet hier meer van?
thanks

Dat weet niemand dus het is geheel aan jezelf om de 111 erop te laten staan.
Als je van de goede site hebt weg gehaald kan je de gok wel nemen en anders zijn we straks mischien weer wat euris armer

bedankt voor je reactie en ik denk dat de site waar ik die gehaald heb te vertrouwen is
maar mijn twijfel is of de axas daar tegen kan want ik weet niet wat voor een chip er in zit vandaar die vraag
groetjes

hoi
Je moet het netuurlijk zelf weten ,maar ik heb ook axas module en die heeft zelfs de vorige aanval overleeft met de penta 1.11 ..
had hem al die tijd opstaan totdat deze er kwam met de opening van conax ...
dus ik vind hem wel betrouwbaar ..
en daarmee de axas heeft precies dezelfde symptonen als de mm ....

greetz .supersip...

Axas is gewoon een MM 1.02 alleen heet ie Axas

Heb er vandaag een open getrokken en daar zat gewoon een Sisda chip in. Dus perfekt om te proggen met Penta 111 Conax.
Werkt hier als een speer icm een Axas module.

Klopt doktertje was ik vergeten erbij te plaatsen fujne dagen

Hmmm die van mij is om vage omstandigheden toch gesneuvelt.
Firmware die bij andere goed scheen te werken.. werkte bij mij niet.. Ik heb een UCAS interface bestelt waarmee ik de module-loader opnieuw kan programmeren.

Ik vind dit zelf wel vreemd.. weet een iemand van jullie of er nog specifieke verschillen zitten tussen de Axas II en een doorsnee magic module ? wat er voor kan zorgen dat die firmware trashed bij mij.. en bij andere niet ?

Hij heeft het overigens gewoon goed gedaan.. kon de mooie dames op Kiosk zien.. alleen na een restart was de module weer blanco.. en gaf mijn toppie aan dat ie aan het initializing... was..
bekende 1 april probleem :S

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan