BabyXL

Satguy

Jr. Member
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
64
Heb vandaag een aansluiting aangevraagt voor adsl via Speedling en die gaat via BabyXl dus wat weer een onderdeel blijkt te zijn van Tiscali.Heeft iemand ervaring met deze provider?en met name of deze dus ook poorten blokkert e.d.Luister dus zelf regelmatig naar Stations bij Shoutcast die dus de poorten 8000 en 8001 veel gebruiken en mijn vraag is dus ...is Speedling een goeie keus via Tiscali of had het beter via BBned geweest.

Speedlinq was de eerste met echt snel internet, nog voor BBNed hadden die al een 8 mbit verbinding voor zover ik me kan herinneren.

Maar helaas niet overal verkrijgbaar dus ben ik toen voor BBNed gegaan.
Ik hoor eigenlijk niets over Speedlinq behalve hier en daar wat goede berichten.

Dank je voor je antwoord maar waar ik dus zelf heel erg benieuwd naar ben is of ze ook poorten blokkeren dus.Vond dus op het net dat Tiscali bv het luisteren naar bv 538 onmogelijk hadden hebben gemaakt en omdat speedling ook via het netwerk van Tiscali gaat ben ik dus benieuwd of die ook poorten geblokkeerd heeft.Anders kan ik altijd nog kiezen voor BbNed want ook die is hier gewoon te verkrijgen dus.

Als ik het goed heb ligt bij Tiscali als provider je mailbox al snel vol met spam. Hoe dat komt weet ik niet, maar andere providers hebben daar helemaal geen last van.
Grtz.

Het al dan niet blokkeren van poorten ligt bij je provider niet bij BabyXL of BBNed.
De providers bepalen of ze poorten blokkeren, van Tiscali is me bekend dat ze er blokkeren alleen weet ik niet welke.
Als je voor een 2-8mbit abo gaat kun je ook eens kijken bij speedxs misschien (44,95 p/m) en er zijn ook nog anderen. Tweakdsl is ook uitstekend maar wel 70 euro p/m voor hetzelfde abo.

Wat weten jullie van demon? Hij had een tijd geleden een aantrekkelijk aanbod, maar was niet overal leverbaar. Ik ben die naam verder niet veel tegengekomen, maar hij is nog steeds bezig dacht ik.
Grtz.

Net effe gekeken, maar een 8192/1024 abo voor 65 euro is toch eigenlijk niet te duur!
Grtz.

Ook duur als je weet dat er in elk geval 2 providers zijn die hetzelfde abonnement voor resp. 45 en 55 euri per maand leveren, dat is toch nog altijd minimaal 10 euro p/m winst, dat zijn 120 euro per jaar en dat is dan toch nog wel behoorlijk te noemen.

Demon is zeker een goede provider, net als Tweakdsl een van de beste. Ligt er aan wat je doen wilt.
Bij Tweak heb je in elk geval een newsserver zonder limiet en zonder snelheidscap, maar zit je wel 5 euro duurder dan bij Demon.

Een van die providers van 55 euro heeft ook een goede newsserver, daar zit wel een limiet op (van 50 gig dacht ik). Dan zou je nog een betaalserver (eweka bijv. voor 7,50) erbij kunnen nemen en zit je nog altijd incl. betaalserver 2,50 goedkoper dan bij Demon. :)
Het is dus niet onverstandig om wat verder te kijken.

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan