Back Tiger is jarig.

Hi Freggel,

Echt niet, dubbels zijn voor watjes. :lol: :lol:. Tripels zijn voor echte kerels. :bier: :bier:

Boetzzzzzz.

Weet ik wel, maar wat Tiger afgelopen zomer bij jou op heeft waren dubbels. :bier:

Nu wil ik me normaliter niet met bierkenners bemoeien, maar mij is ook gezegd geworden op de BBQ dat het dubbels waren.:)

En nog bedankt voor de felicitaties!

@Linksforsoad: Ik ken Mybb, dat is een beetje naaperij van vBulletin. Meer een combinatie tussen phpBB en Vbulletin maar lijkt toch het meest op Vbulletin.

De opties met de smilies heb ik uiteraard ook. Ken geen enkele forumsoftware die zo enorm uitgebreid is qua opties en mogelijkheden als vBulletin.:)

Daar heb je helemaal gelijk in BT. Helaas heb ik een site van een vriend die een gratis forum wil. Ja... dan kan je niet aan vB beginnen. =\ ... Dus vandaar dat MyBB maar weer uit de kast kwam. Maar ik moet zeggen dat het lekker loopt. Maar ik heb nu, net als jij hier, een rist mods erbij gekwakt. Zo ook een arcade sectie (wou hij graag) en nog veel meer systemen ;)

Gr, Simon

Klopt, gratis is wel weer fijner, in dat geval zou ik ook voor Mybb gekozen hebben boven phpBB want het vbulletin alike Mybb is toch wel een stuk mooier, opties eenvoudiger in te stellen etc.

Let op met de arcade mod en welke je gebruikt, er zijn er een paar in omloop met behoorlijke security flaws.:)

Ik gebruik de arcade mod voor MyBB. Er staat er 1 op de mods page van de officiële MyBB site. De software werkt er de mods komen :) forums.xfl.nl

Je kan zo al zien dat het gratis is... maar ach.. er komen we nog wat secties bij ;)

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan