Back Tiger is jarig.

aart44

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
34
Punten
48
Leeftijd
80
Onder de vandaag jarigen zie ik ook BT staan dus van harte gefeliciteerd met je 45 ste verjaardag, ook de rest van de jarigen gefeliciteerd.:) :drinken: :wijntje:

BT,

Van harte gefeliciteerd, en dat we je nog lang mogen zien op het board in goede gezondheid.

Hoi BT! gefeliciteerd!

Fijne dag,

Bones

:bier::banaan:

Ik zie op meerdere sites dat hij jarig is, dus ook hier van harte, en neem er maar een lekkere :bier: op!

Alweer een jaar erbij? dat gaat ook maar door he, alleen lukt het je nog steeds niet mij in te halen :)

Ik loop lekker een jaartje voor :)

Bij deze van harte gefeliciteerd met je verjaardag Blackie, veel gelukkige en gezonde jaren toegewenst.

Tijgetje wèèr een jaar ouder geworden !

Dat gaan we er es ff lekker inwrijven !

Van harte BT !

Neem er maar een paar kasteeltjes op !

Dat valt me mee, 45 jaar. Ik had hoger geschat......... :) Geintje en nog vele jaren.

Hahaha, bedankt allemaal voor de felicitaties en leuke wensen!:)

Inderdaad een jaartje ouder geworden en neem maar van mij aan (voor degenen die nog niet zover zijn), vanaf 30 gaat het al sneller, maar vanaf 40 gaan de jaren nog eens zo snel, dus geniet ervan!

Doet een mens toch goed weer al die leuke berichtjes te zien, bedankt!

Neem er maar een paar kasteeltjes op!
Ja ik heb er hier nog eentje in de ijskast, volgens mij nog eentje wat ik van jou had. Die gaat er ook aan vannacht of morgen.:)

Maar tegenwoordig heb ik iets nieuws he... die dingen wat ik dit jaar gedronken heb smaakte nog beter dan Kasteelbier.

Wat was het ook alweer? Grenadine met.... Westmalle? Zeg ik dat goed?

Of hoe heette dat spul ook alweer? Heeeeerlijk.:biggrin:

wat was het ook alweer? Grenadine met.... Westmalle? Zeg ik dat goed?

Of hoe heette dat spul ook alweer? Heeeeerlijk.:biggrin:

Dat heet Trappist.... ;)

Nog gefeliciteerd met je verjaardag en uiteraard nog vele jaren erbij :)

BT, nog gefeliciteerd! Nog vele jaren in gezondheid gewenst!

Kasteeltjes...... die ken je vast wel, zit in een flesje, er zit prik in en als je het in een glas doet heb je kans op een wit laagje bovenin.

Weeral , vorig jaar ook deze tijd , van harte :bier:

Ook de anderen nog bedankt voor de felicitaties.:)

@Linksforsoad: Niet alle smileys van CID werken ook zo hier of hebben dezelfde shortkey, dat verschilt toch per forum, behalve een tiental standaard smileys.

Een Kasteeltje is een Kasteelbier.

Dat heet Trappist.... ;)
Een Trappist is een verzamelnaam van biersoorten waarvan de herkomst eigenlijk van monnikken is, doch dat is niet specifiek genoeg.

Het door mij genuttigde heette toch Westmalle herinner ik me nu met meer zekerheid. Dat valt wel onder de trappistenbieren, maar het ging mij om de naam, niet om de soort.:)

Phoeee..... zaterdag ga ik echt nog eens lekker op de bank zitten met een Kasteeltje.:biggrin:

Alcohol... ben jij daar wel oud genoeg voor ;)

Die :wink: komt eigenlijk van MSN. Eigen Smiley. En toevallig heeft CiD ook een :wink:... Ik werk zelf met MyBB. Werkt eigenlijk net zo als vB... en ik weet ook dat je een paar standaard smileys hebt en eigen kan uploaden

Maar ga jij morgen maar eens lekker :biertje:

! IK HEB VAKANTIE :biggrin:

Laatst bewerkt:
Hi Tijger,

Had jou al gefeliciteerd op het andere board. Wat jij hier gedronken hebt is inderdaad Westmalle (triple) met grenadine. Heb hier ook weleens Leffe (triple) smaakt eigenlijk hetzelfde. :bier: :bier:

Boets.

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan