banner en inlogvenster

S

stephopper

hallo
als ik op een bepaalde site zit krijg ik niet alle banners te zien terwijl er wel meer zijn. dat zag ik bij collega.s

ook opend hij mij geen inlogvenster om me aante melden op een server.

firewal popupblokkers en al die troep al uitgehad maar nog steeds noppe. ook sp2 uninstal hielp ook niets.

iemand nog een iedee van harte welcome.

mvg.sath.

Er worden met SP2 ook bepaalde beveiligingsinstellingen gedaan in de browser die met de uninstallatie niet allemaal eruit worden gehaald.

Wat je kunt proberen is om bij de internet opties bij privacy en beveiliging de schuif eens op "standaard" te zetten, dat zou kunnen helpen.

En kijk ook voor de zekerheid of flash ge-installeerd is. Dat is wel handig om de beginpagina van Duck te zien.

heb ik ook al gedaan BT alle bev. en firewalls uitgeschakeld gehad aan sp2 licht het niet het was voor die tijd ook al mis ga nog ff verder puzzelen lukt het niet dan maar de restore cd erin en hoppen dat het dan wel werkt bepaalde banners worden niet zichtbaar ook geen raam zonder inhoud. en wat konijn betreft hier op duck zie ik alles. tevens de kerst dagen staan zo weer voor de deur (lol)

Strange. Hebje al eens met een andere browser geprobeerd, bijv. firefox of het daar wel mee lukt?

heb opera ook al geprobeerd gaf zelfde effeckt. ga morgen ff andere compu.met dezelfde windows xp home proberen alleen deze heeft nog sp1 en is nog niet op het net geweest doet die het zelfde. dan nog ff een compu van collega waar alles wel werkt doet die het ook niet dan moet het haast wel bij de provider zitten. dus heb nog een paar mogelijkheden.

maar thx voor replay.sath.

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan