@Nummer10 , de basisgegevens weten "zij" wel, maar wanneer jij tegen vrienden, kennissen en familie op whatsapp (bijvoorbeeld) gaat rondbazuinen dat jij een slecht gebit krijgt of andere lichamelijke gebreken, dat jij het jaar daarop een hogere zorgpremie krijgt.
Je bent misschien van plan een nieuwe tv te komen en prompt krijg je continue reclame van tv aanbiedingen...
Kortom, alle prive wat jij deelt wordt onmiddellijk tegen jou gebruikt omdat jij voor overheid en bedrijven een melkkoe bent!
Het gaat niet meer om de mens, het gaat om jouw BSN en de afdracht die jij doet aan bedrijven en staat!
Ben je terminaal? Dan melken zij jou nog extra uit, want je gaat toch dood. Wordt je geboren? dan wordt je bestookt met propaganda om jou in een politieke hoek te drukken en dat begint al op de (peuter)scholen.
..mijn bloed begint te koken en ik wil de mensen die dit soort dingen bedenken gewoon doden!!
(op dit moment komt de AIVD in actie, want nu ben ik een potentiële gefrustreerde moordenaar met terroristische neigingen)
Echt, de wereld is naar de knoppen...