Battlefield Vietnam voor PC

V

valerio3

Ik heb vanmiddag spelletje gekocht voor mijn pc, namelijk
Battlefield vietnam.
Ik wil hem graag kopieren, maar dit lukt niet.
Wie kan mij hierbij helpen of bestaat er ook een soort van crack waarmee je de cd niet meer in computer hoeft te stoppen?

Alvast bedankt voor de reacties.

Valerio

Ga eens kijken bij gamecopyworld(.com) daar zijn vaak no-cd cracks te vinden die over de originele executable kunt kopieeren zodat het spel niet meer naar de cd-rom vraagt.

Om een backup te maken van je gekochte spel kun je eens op zoek gaan naar bijv. ClonyXXL (of een andere detectiemethode) om te zien op welke wijze deze cd beveiligd is.
Die informatie kun je dan weer gebruiken om met een programma als Clonecd alsnog een backup te draaien (incl. beveiliging zelfs).

Ik heb het topic even verplaatst naar het computer forum want hij stond bij de games console en een console is een los apparaat zoals xbox, playstation(2) etc. Maar da's niet zo erg, kan gebeuren.

@Bt,

Ik heb inmiddels file gevonden, ga hem gelijk even testen.
Bedankt voor je reactie en excuses voor het verkeerd plaatsen.

Mvg,
Valerio

Check even de opties, ClonyXXL wordt geloof ik niet meer ondersteund dacht ik, maar er is wel nog een andere utility die zich in ClonyXXL integreerd, dan kun je een van die ronde bolletjes duwen onderaan.
Die neemt dan de gegevens over, en speelt ze weer door naar clonecd die dan de benodigde gegevens over neemt om zo op de juiste wijze de cd's te lezen en branden.

Het beste kun je hiervoor een geregistreerde Clonecd versie nemen.... hoe je registreert mag je wat mij betreft zelf weten als je begrijpt wat ik bedoel.:biggrin:

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan