BBC op philips lukt maar niet

L

Lagos

Een vriend klaagt dat hij het maar niet voor elkaar krijgt om meer dan 2 BBC kanalen op zijn Philips te krijgen terwijl het wel lukt met een ander decoder.
Volgens hem heeft hij van alles geprobeerd, wat kan hij fout doen en kan het er aan liggen dat hij de originele Canal* software gebruikt?

Hij gebruikt de schotel met dubbele LNB met een buurman en die heeft geen probleem.

Gr. Lagos

Ja...met een phillips zal het wel niet gaan....Op mijn Humax stonden ze er in 2 min. allemaal op! Geluk er mee Lagos!!!

De satrat

in de hopperguide van 3 maanden geleden staat stap voor stap hoe je te werk moet gaan voor de bbc ik zal het nummer opzoeken en het vanavond posten

regards jeejee

Vast bedankt jeejee,

Helaas geen Hopper hier in Spanje te vinden dus als je de te volgen stappen kan doorgeven dan dank namens de twee eigenaren van de Hollandse Botelbar hier in Marbella en als je in de buurt bent zullen ze je vast als dank met bier overladen.

Gr. lagos

Weet niet of je er wat aan heb maar hier staat een pdf hoe je die zenders in een Force D-Master 1122 gooit,, misschien werkt dat ook zo voor een philips bak.

http://www.hoppers.nl/hopperguidece.htm

Op transponder 47 (10803 H) zitten alleen (regionale) BBC 1 en 2 (plus een berg BBC radio)
Op transponder 46 (10788 V) zit alleen BBC 1
Op transponder 45 (10773 H) zitten BBC 1, 2, 3, 4 en News 24. Die moet je hebben
BBC 3 is overdag CBeebies en BBC4 is overdag CBBC, laat je daardoor niet van de wijs brengen

Ik vermoed dat je misschien naar de verkeerde frequentie kijkt

P. Lyttle

Lukt dat trouwens in Spanje? BBC zit toch op een speciale beam die op engeland gericht is?

Of hebben jullie een immens grote schotel?

Gooi gewoon M_Z settingslijst in je deco, geen enkel probleem dan.

Ja...het gaat hier ook maar je hebt wel een dish nodig van min. 1 meter.

groet van de Rat.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan