bedankjes!!!!!!

• Topic starter piet van de bree
  • Startdatum
P

piet van de bree

hallo sataliet lief hebbers ik hoop dat ik goed zit maar anders hoor ik het wel van blacktiger?

wilde even iets melden wat een heerlukke site eigenluk dit !!

ben zo goed geholpen zeg echt prima daar is dit voor ook hoop ik zo heb er echt van genoten van diverse leden hier!!

het begon allemaal met mijn 500+ dacht dat hij dus stuk was gegaan me mij flassen maar goed via een contact in mijn buurtnummer 10 hier die heeft mij de weg gewezen hier mijn dank er voor wilco en verder ook blacktiger heeft me prima geholpen ook!!!!!!!!

maar vooral wings die heeft mijn box weer prima in orde gemaakt zeg wat een kunstenaar dank je wel wings je bent een kanjer ermee oke dus dit wilde ik wel even melden er zijn hier vaak leuke dingen mensen die elkaar er mee helpen hoor ok mijn petje af voor die leden mijn dank is er groot wil jullie persoon luk toch wel even bedanken ook voor de maailtjes tussen door werkt weer perfect oke even dit dankwoord piet van de bree

He Piet,

Fijn dat het toch nog gelukt is.

Veel plezier ermee.

;)

Nr.10

daar zijn we toch voor Piet, heel erg graag gedaan.

Heel veel kijkplezier.

Groetjes,

Wing

Fijn te zien dat je zo goed geholpen bent, dat horen we graag. (Y)

Zegt het voort, zo krijgen wij misschien ook weer meer leden hier, net als vroeger.:)

hallo hier ben ik weer even alles is heel goed verlopen dank wings39 en in samen werking met black tiger heb ik nu een goed werkende db 800 kwam zo mijn zoon had een 500 die ging dus stuk kwam ik op het idee om een 800 te kopen en dat is gelukt dank zij dus black tiger en zo wel wings 39 dank je er voor dit forum werk dus erg goed mag ik wel even melden dacht ik zo!!!!

een ding ben ik nog mee bezig 8 van de 10 hd zenders heb ik geen geluid zal wel een instelling zijn we zoeken verder graag tips hier over ??

heb dit maar hier gezet hoop dat ik goed zit ga zo daar met dit forum mijn dank

graag gedaan Piet, heel veel credits gaan naar BT, zonder zijn tomeloze inzet en arsenaal aan kennis had ik het echt niet voor elkaar gekregen, dus BT was het brein en ik slechts het uitvoerend werktuig, maar het is gelukt en dat is het voornaamste.

Bedankt dat ik je zoveel mocht stalken met mail Black Tiger

:))

Groet,

Wing

Euh... graag gedaan hoor v.w.b. die mails.:)

Bedankt voor de bedankjes Piet, maar het meeste werk heeft Wing39 toch gedaan. Het meeste wiste hij wel en hoefde ik eigenlijk alleen maar te bevestigen met hier en daar nog een tip en idee.

Het geen geluid bij de HD zenders kan soms voor komen. Ik heb dat zelf wel eens als ik ga zappen op de DM800. In dat geval zap ik even terug naar een zender met geluid, wacht een paar seconden, en zap dan weer terg naar de HD zender waar ik geen geluid op had en dan is daar binnen 2 seconden normaliter ook het geluid.

Het zou kunnen duiden op een kleine tekortkoming in de DM800, maar misschien ligt het ook aan de firmware ofzo, daar heb ik zelf nog geen duidelijkheid over.

Prachtig machientje zo'n 800, toch?:)

Bedankt nogmaals voor de waardering.

BT I'll be back, heb alweer de nodige vragen hihihihi

hi black tiger heb het gezen van je maar dat werk hier niet ok jamer hoor toch bedankt tiger ga zo door hoor kom heus wel weer iets tegen lachen vraag ik he je wel oke tanks

Ik weet eerlijk gezegd al niet meer waar het over gaat want soms krijg ik zo'n lading mails en telefoons over me heen met vragen dat ik er helemaal gek van wordt en in elk geval meer als de helft na 10 minuten al weer vergeten ben.:)

Maar als je weer iets tegen komt, laat het gerust weten hoor, of schrijf het op het forum, altijd welkom!;)

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan