P
pinolief
We vinden allemaal dat de kwaliteit van het beeld door satelliet ontvangers zonder meer goed is.
Toch valt het me op dat er bij ontvangers onderling verschillen zijn.
Ik heb zelf een Echostar 5020PVR waarvan ik het beeld mooi en scherp vind op een gewone breedbeeld TV (Geen TFT).
Ik heb ook een Dreambox 500s gehad voor een reden die we allemaal kennen....
Het beeld van de Dreambox500 vond ik minder moet ik zeggen.
Minder scherp terwijl de rest (TV, kabels,scart ingang enz.) hetzelfde was tov de Echostar.
Andere firm of software maakte voor het beeld zelf niet uit.
Ik heb daar wat vragen over:
Welke (grafische) chip heeft de Echostar 5020PVR?
Welke (grafische) chip heeft de Dreambox500s en heeft bv de Dreambox 7000s of 7025s een andere grafische chip?
Ik zag een prachtige foto van het binnenste van een DB 7000 op het internet staan met een CPU van Big Blue maar geen grafische chip te zien op deze foto's helaas.
Iemand die hier antwoord op heeft of misschien een plaatje?
Gr
Pinolief
Toch valt het me op dat er bij ontvangers onderling verschillen zijn.
Ik heb zelf een Echostar 5020PVR waarvan ik het beeld mooi en scherp vind op een gewone breedbeeld TV (Geen TFT).
Ik heb ook een Dreambox 500s gehad voor een reden die we allemaal kennen....
Het beeld van de Dreambox500 vond ik minder moet ik zeggen.
Minder scherp terwijl de rest (TV, kabels,scart ingang enz.) hetzelfde was tov de Echostar.
Andere firm of software maakte voor het beeld zelf niet uit.
Ik heb daar wat vragen over:
Welke (grafische) chip heeft de Echostar 5020PVR?
Welke (grafische) chip heeft de Dreambox500s en heeft bv de Dreambox 7000s of 7025s een andere grafische chip?
Ik zag een prachtige foto van het binnenste van een DB 7000 op het internet staan met een CPU van Big Blue maar geen grafische chip te zien op deze foto's helaas.
Iemand die hier antwoord op heeft of misschien een plaatje?
Gr
Pinolief