belachelijk geen nickelodeon nl meer

• Topic starter ikkrijgs2wel
  • Startdatum
I

ikkrijgs2wel

wat belachelijk zeg dat je via je originele kaart van canal digitaal geen nickelodeon kan kijken seca 2 heb ik het dan over het beeld blijft gewoon zwart eikels !!!

Scheld maar ff lekker dat lucht op. Heb ik een nog triestere mededeling voor je: Die zender is gewoon weg.

Ik kan em niet in de kanaallijst meer vinden na zoeken en de zender zelf geeft idd zwart beeld en is FTA.

m.a.w er is nog wel een video/audio stream maar die is leeg en de naam is uit de lijst gehaald.

Wie kan (in nette bewoordingen aub ;) ) hier iets meer over vertellen?

Bij c+ zagen ze dat ikkrijgs2wel nog graag tekenfilmpjes kijkt en door het alleen in seca 2 te decoderen kunnen ze ikkrijgs2wel misschien wel een abonnement verkopen.

Er heeft een tijdje de vermelding bijgestaan in een infobalk dat de zender werd opgenomen in het basispakket. Betalen dus als je wilt kijken.

Is er nog. Loopt nu via de MTV transponder gecodeerd in Crypto en S2.

Ciao,

Al.

en toch is het belachelijk alle nederlandse kanalen zijn gratis je moet alleen voor die kanalen een bepaalt bedrag betalen per jaar maar ik dacht dat nickelodeon ook nederlands was komt volgens mij niet uit ijsland of zo ja ik weet het is uit amerika maar staat toch duidelijk nederlandse ondertiteling onder geen russisch na wij dachten ik vind dat de irdeto kijkers gediscrimineerd worden en das niet omdat het gehackt is eigenlijk zouden we canal digitaal aan moeten klagen voor haat tegen irdeto kijkers maar waarschijnlijk ligt het ook aan viacom de eigenaar van nickelodeon en mtv networks maar toch is het belachelijk shit weer geen bassie en adriaan vanavond en de bereboot en pieter post dan maar taiwan 1 kijken via de hutsiemutsie satelliet o nee die zijn in bagwan 3 gecodeert shit weer niet te zien hoe je loempia's maakt

Ik vind het ook knap associaal van C+.
Heb beneden een basispakket,daar draait hij nog,maar m'n dochter komt 's morgens weleens lekker tussenin nickelodeon kijken,en dat is nu over...verplicht om 2 keer een basispakket af te sluiten op 1 adres.

Zo dat lucht niet op...

Je kunt cartoon network nog op viaccess via het franse pakket ontvangen, en zet de taal dan op 2, dan heb je meestal engels (behalve reklame).

Wilmaaaaaa!

Originally posted by satlinks

Heb beneden een basispakket,daar draait hij nog,maar m'n dochter komt 's morgens weleens lekker tussenin nickelodeon kijken,en dat is nu over...verplicht om 2 keer een basispakket af te sluiten op 1 adres.
dan neem je je kaartje van beneden toch mee naar boven 's avonds...of je hebt beneden een seca ontvanger en boven zo'n irdetobak staan..tja dan wordt het lastiger

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan