Belangrijk nieuws: Betreffende card sharing installaties

crazymotha

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
0
Punten
36
Leeftijd
68
Ter info.

Belangrijk nieuws: Betreffende card sharing installaties
CanalDigitaal zal in het vierde kwartaal van 2010 starten met een project om card sharing te beperken. Dit heeft tot doel misbruik van smartcards op grote schaal te voorkomen. Voor de consumenten markt zal deze aanpassing weinig tot geen gevolgen hebben maar voor zakelijke klanten kan dit, afhankelijk van de technische infrastructuur, tot problemen leiden.

Uit onze informatie blijkt dat bepaalde ondernemingen gebruik maken van een systeem waarbij problemen zullen ontstaan als card sharing zonder aanpassing wordt doorgevoerd. Wij hebben speciale smartcards voor de zakelijke markt laten maken die het mogelijk maken om meerdere kanalen toch via ??n smartcard te verwerken. Hierdoor hoeven er geen aanpassingen in de technische infrastructuur te worden aangebracht. Het vereist echter wel een omwisseling van de oude smartcards met deze speciale smartcards voor de zakelijke markt.

Heeft u een systeem waarbij gebruik wordt gemaakt van card sharing, neem dan contact op met CanalDigitaal. Ook als u niet zeker weet of uw systeem gebruik maakt van card sharing kunt u bij ons verdere informatie krijgen. Wij zijn van maandag t/m vrijdag tussen 09.00 – 16.00 uur te bereiken op onderstaand telefoonnummer.

CanalDigitaal afdeling zakelijk: 035-6555660

Bron: website C+
http://www.canaldigitaal.nl/zakelijk-nieuws/card-sharing-installaties.aspx

Mijn systeem maakt gebruik van Card sharing, zal eens ff bellen :)

Sorry hoor. Ik dacht belangrijk nieuws. Zolang grote spelers als Sky en Meo geen grote moeite doen wacht ik de eerste7 jaar af. Canal Digitaal moet eerst maar zorgen dat MTV gaat werken. Als ze dat voor elkaar krijgen ga ik me 3 jaar later zorgen maken.

een woord CACHE <misschien verkeerd geschreven lol>

gr jaap

Ik denk, door alleen al het bezoeken van deze pagina hebben ze je IP adres :)

Grt Parabolica

Dus we vragen info via de dongle met een prepay card welke we contant betaald hebben en waar we geen airmiles of dergelijk mee gespaard hebben .

Gr Jaap

dat kan dus in griekenland niet meer, heb daar al jaren een prepay kaart. maar nu moeten ze allemaal met id of paspoort op adres gezet worden.
zal vroeg of laat ook hier wel gaan gebeuren.
gr blokker

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan