belangrijk nieuws canal digitaal

l.oosterhoff

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
113
Punten
63
Leeftijd
63
hoi,

morgenochtend 6 september om 06.00 uur wordt de compressie apparatuur vervangen van transponder 109 bij canal digitaal door nieuwe generatie encoders.

dat zal gepaard gaan met een korte onderbreking van een paar seconden.

de website van canal digitaal is uitgebreid met de volgende functies:

online resetten van de pincode van een satelliteontvanger.

reactieformulier beschikbaar.

de volgende reciervers met unicable zijn goedgekeurd door canal digitaal:

inverto idl-7000

lemon 070 pvr

bron: nieuwsbrief september canal digitaal.

Dat is goed nieuws Dat resetten heeft mij wel eens wat uren gekost..

Hm, uit nieuwsberichten "van elders" (welke nieuwsberichten je dan blijkbaar niet mag plaatsen) begrijp ik dat dit nieuws uit de dealer nieuwbrief komt. Althans: tenzij ik mij vergis, ik zie dat niet bij de gewone nieuwsberichten van CDS staan. Daarin wordt nog wel wat meer verteld, zoals dat de regionale omroepen die op satelliet komen FTA zullen zijn maar dat voor N1,2,3 wel een kaartje nodig is. Overigens, ik ken de hele dealer nieuwsbrief niet hoor. Dus ik laat het voor ons smakelijk nieuws graag over aan hen die hem gewoon ontvangen.

Die hele nieuwsbrief kun je inderdaad op Duck lezen, daar staat deze informatie inderdaad in.

Op zich werd het ook wel weer eens tijd dat C+ dit soort dingen voor de klanten weer wat gemakkelijker maakt.

Maar persoonlijk ben ik nog steeds te kwaad op hun vanwege hun kaart en prijsbeleid.

1.) Prijs kaart is vele malen te hoog

2.) Dan ook nog eens activeringskosten durven tellen

3.) Prijs in 2 jaar tijd 200% gestegen (van 19,95 naar 39,95) per jaar (settop box)

4.) Mensen die al een smartcard gekocht hadden maar geen settopbox pakket nu ook nog eens genaaid door hun kijkmogelijkheid te beperken tot de 3 publieke zenders.

Dan noem ik dit soort handigheidjes op hun website slechts een hele kleine druppel op een gloeiende plaat.

Ik vind de prijs /kwaliteit verhouding in ieder geval ook nogal dubieus. Ik denk dat het aanbod dat KPN doet (althans: aan mensen die al een dienst van KPN afnemen) concurrerender is, als je tenminste een E 7,95 basis-abonnement afneemt (en de meeste mensen zullen niet meer dan dat willen hebben).

Verder hebben ze een volslagen idiote opzegtermijn: het kan eigenlijk maar 1 x per jaar en dat moet je dan vooral *tijdig* (!!) doen. Met als gevolg dat ik hoe dan ook komend jaar ga opzeggen (dan ben ik zeker op tijd) en misschien vervolgens de opzegging wel weer ga annuleren. Misschien ook niet, dat hangt af van de ontwikkelingen bij KPN.

Prijs van de aanschaf het kaartje is inderdaad idioot, maar die zure appel heb ik een aantal jaren geleden al doorgehapt.

Nja, die zure appel van een kaartje had je jaren geleden niet, toen kostte een kaartje 35 gulden. Dat hebben ze niet alleen verdubbelt maar ook nog eens euro's van gemaakt, een verviervoudiging van de prijs dus.

Maarja.... het is dat ik nog op de camping naar het autoracen wens te kijken op sbs6, anders had ik het settopbox pakket ook al opgezegd.

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan