beleggen in bier met hoog rendement

frweber

Addicted Member
Waarderingsscore
0
Punten
0
wanneer je in jan 2006 voor ?1000 aandelen hebt gekocht bij KPN heb je vandaag nog ?45

wanneer je in jan 2006 voor ?1000 aandelen hebt gekocht bij versatel heb je vandaag nog?36

wanneer je in jan 2006 voor ?1000 aandelen hebt gekocht bijUPC heb je vandaag nog ?18

wanneer je in jan 2006 voor ?1000 aandelen hebt gekocht bij ahold heb je vandaag nog ?18

wanneer je echter verleden jaar voor ?1000 volle kratten bier hebt gekocht dus voor ? 1000 verzopen hebt heb je vandaag nog statiegeld terwaarde van ? 390
wat is beleggen toch eenvoudig

Ik dacht dat bier maar 5% was of betreft dit de Kanon van Grolsch

frweber;215607 zei:
wanneer je echter verleden jaar voor ?1000 volle kratten bier hebt gekocht dus voor ? 1000 verzopen hebt heb je vandaag nog statiegeld terwaarde van ? 390
wat is beleggen toch eenvoudig

En wat is jou rendement geworden? :biggrin:

Ik heb 3 weken geleden ING gekocht 8.90 , blijft niks over...........als het zo door gaat

Tja financi?le waardes kun je momenteel beter van afblijven.
Straks Griekenland failliet ,bakken vol geld pleite.
Iedereen ook de grieken kopen massaal bier om hun verdriet te verdrinken.

financials fluktueren veel met een beetje mazzel kun je in een paar dagen stappen maken van 5% dus kopen in dal en verkopen in piek.

Dit heeft me al veel pegels opgeleverd. Ben begonnen met bedrag X en zit nu na 2 jaar op 4X Geen enkele bank levert me zoveel rente op

Ja daar heb je wel gelijk in ann de beurs beter rendement als op een bank.
Maar ??n slecht bericht in het nieuws en je zit er ff niet boven op wordt je 4X zo weer 2X.
Financials zijn op dit moment wel erg speculatief. moet je wel de hele dag in de gaten houden.

Jammer dat een leuke mop zo moet eindigen

Je hebt gelijk dus hier even enkele goedmakertjes:

Drie directeuren van bierbrouwerijen zitten te lunchen
De ober vraagt wat de heren willen drinken:

Directeur Amstel zegt , doet u mij maar een frisse Amstel biertje
Directeur Heineken, zegt doet u mij ook maar een fris biertje maar dan van Heineken.
Directeur Grolsch, doet u mij maar een Cola

Verontwaardigd kijken de 2 andere directeuren elkaar aan en een heeft de moed te vragen waarom Cola??

Zegt de Grolsch directeur, Als jullie geen "BIER" bestellen dan sluit ik me daar bij aan.

De politie belt aan bij mevrouw Jansen:

Mevrouw Jansen we hebben een bijzondere vervelende mededeling, Uw man is in een groot vat bier gevallen en is helaas verdronken.

Mevrouw Jansen barst in tranen uit en toen ze een beetje bijgekomen was, vroeg ze,

Heeft Jan veel geleden.
Nou dat denken we niet want hij is er nog 4 keer uitgekomen om te pissen.

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=l-NfrBgYIEQ&feature=related]YouTube - ‪Heineken: Keg‬‏[/ame]

Freggel wil je oorlog met die vieze reclame film bah...

Kerstboom 1 Hosting Fun Feestdag

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan