Belgisch kanaal bij Canal Digitaal

freggel1

Addicted Member
Moderator
Waarderingsscore
737
Punten
113
Leeftijd
59
De vraag is alleen nog welke Belgische zender er word toegevoegd aan Canal Digitaal. Canal Digitaal heeft al ruimte vrijgemaakt om straks ??n van de twee Belgische publieke netten via de satelliet te gaan uitzenden. Het gaat hierbij wel om een test. Bovenstaande is medegedeeld door de directeur van Canal Digitaal Kees Farber. Meer is te lezen op de internetsite Satellite Magazine.

[SIZE=-3]bron Dutchsat[/SIZE]

Inmiddels bekend dat VRT1 vanaf morgen zal worden toegevoegd aan ??n van de pakketten van Canal Digitaal.

Dit en nog meer plannen voor de toekomst betreffende Canal Digitaal kan je lezen op http://www.satplaza.com

Ja niet alleen Vrt1 word toe gevoegd maar ook NSN een Amerikaans sport kanaal maar ook TV Oranje worden eerdaags toe gevoegd ook Vrt2 staat op het directe verlang lijstje van Canaldigitaal.

Op de vraag wat TV Oranje gaat doen gaven ze geen antwoord.
Tevens word bekenen of dat Canaldigitaal deze zomer in HDTV gaat uitzenden tijdens het wereld kampioen schap voetbal.

En er gaat nog meer gebeuren komende tijd dit alles werd vandaag verteld door Kees Farber van Canaldigitaal trouwens best een aardige man ik heb hem even gesproken vandaag maar ook met Dame van canal met hele lange benen en kort rokje ;)

Tevens gaat euro1080 naar 23,5 oost en stopt op 19,2 oost en de namen daar zullen zijn HD1 , HD2 en HD5 welke promo's gaat uitzenden.

Dat kan alleen maar omdat jij Sinterklaas ben.

Misschien is die dame hier ook weleens te vinden op het forum en herkent ze nu de one and only Santa Claus (euhhh Sinterklaas) :biggrin::biggrin::biggrin:

;)
Nr.10

Ja was wel effe jamer dat ik geen trui of sweater heb van Duckfiles ik had die echt aan getrokken ik heb wel een shirt maar daar wat het te koud voor.
Was een mooie dag in Lelystad maar wel vermoeiend.

Waar kunnen de Belgen nog heen,zelfs niet meer naar Belgie,de zoveelste grap van Anaal+ om het maar weer eens in een betaal pakket te stoppen.
Moet volgens mij gewoon vrij te ontvangen zijn,net als de franstalig zender van belgie,dan heeft het zin.

Ik ben niet voor canaldigitaal maar zal het proberen uit te leggen waarom ervoor betaald moet worden gewoon om de simpele reden dat zij er ook voor moeten betalen om dit door te kunnen geven.
ten 2e de transponder huur moet ook ergens van betaald worden.

Vandaag zou VRT1 worden toegevoegd. We hebben gezocht maar het nog niet kunnen vinden. Heeft iem. de freq.-gegevens? Het signaal kan natuurlijk in de loop van de middag/avond pas worden verstuurd, maar misschien heeft iem. die gegevens nu al beschikbaar.

Dit zou rond het middag uur gebeuren maar ja je weet het bij hun maar nooit

Zit alvanaf 7.30 uur op de satelliet hoor in heel mooi breedbeeld. Frequentie is de oude TCM/Cartoon Network frequentie 12.515 H, 22000, 5/6. Overigens wel met andere pids.

Ook hier beeld op vrt 1 zoals @Wizzard zegt, maar niks hoeven aan te passen bij de Dream voor nu.

Heb hier een belg gevonden staat in de lijst met de naam( een) het is een muziek zender n.l donna. maar misschien veranderd dit nog in vrt of zoiets.

mvg.sath.

Zodra de televisie uitzending begint wordt dit automatisch 1 ( voorheen vrt1)

Zolang er geen programma's zijn is hier radio donna te beluisteren...

@freggel Had zoiets al verwacht de namen in de lijst veranderen auto. mee tevens heb ik er nog eentje staan genaamt service 8 was voorheen dagelijks een testbeeld op te zien maar is nu zwart.

mvg.sath.

HENHIEPENKIE zei:
Waar kunnen de Belgen nog heen,zelfs niet meer naar Belgie,de zoveelste grap van Anaal+ om het maar weer eens in een betaal pakket te stoppen.
Moet volgens mij gewoon vrij te ontvangen zijn,net als de franstalig zender van belgie,dan heeft het zin.

De Belgen worden juist op hun wenken bediend volgens dit bericht,

van dutchmedia:
-----------------------
Canal Digitaal Satelliet zal onder de merknaam 'TV Vlaanderen Digitaal' komen met een Vlaams aanbod, zoals eerder de verwachting was. De exacte lanceerdatum is niet bekend gemaakt. Kurt Pauwels, die is benoemd tot algemeen directeur zegt desgevraagd dat het de bedoeling is het aanbod voor eind maart te lanceren. Het aanbod zal minder dan 10 euro per maand kosten en in ieder geval voor huishoudens in Vlaanderen en Brussel beschikbaar zijn. Het is nog onduidelijk of Vlamingen die weliswaar in Belgi?, maar in Walloni? wonen zich op het aanbod kunnen abonneren.
Hoe het aanbod er uit zal zien is onbekend, al is de verwachting dat Nederland 1, 2 en 3 alsmede de twee VRT-zenders onderdeel zullen worden van TV Vlaanderen Digitaal. Ook de erotische zender Private Spice zal onderdeel worden van het pakket voor minder dan 10 euro per maand. Pauwels zegt desgevraagd dat deze bezig met het verkrijgen van Vlaamse content. Hierbij horen de zenders van SBS Belgium NV (VT4, Vijf TV) alsmede VMMa (VTM, Kanaal 2, Jim TV) en TMF Vlaanderen (van MTV Networks BVBA). TV Vlaanderen Digitaal zal in Vlaanderen een eigen callcenter met Vlaamse servicemedewerkers opzetten. In januari 2006 zal TV Vlaanderen Digitaal met tests komen. Medio december zegt het bedrijf met nadere informatie te te komen. TV Vlaanderen Digitaal heeft inmiddels een website geopend op www.tv-vlaanderen.be.

GR

nou ze worden dus toegevoegd bij het familiepakket en is dus 12,95 per maand

Kijk, als VT4 en VTM erbij komen, dan word het wel een stuk interessanter. En dan ben ik nog niet eens een Belg.:)
Maar die hebben tenminste wel goede programma's.

The Wizzard zei:
Dit zou rond het middag uur gebeuren maar ja je weet het bij hun maar nooit

en de cartoon zit nu op de bbc

MVG Satgeert

Die zouden er van mij ook gerust bij mogen komen, en wat mij betreft mag heel het plan doorgaan wat een eventueel satellietpakket in Belgi? betreft!

Want ik heb nogal veel Belgische collega's die nu al roepen dat ze dan ook een schotel aan gaan schaffen, want men krijgt dan dus eindelijk andere mogelijkheden...

Geloof me Freggel die kanalen gaan ze dan als ze op de sat komen afschermen voor Nederland hoe bedoel je open grenzen en komt er weer handel in kaarten uit Belgie.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan