Ben Boos

P

pikkie

Ik mag niet eens mijn schoen zetten bij de winkel die op de kleintjes let vind dit pure discriminatie:schieten::schieten:

Ik mag niet eens mijn schoen zetten bij de winkel die op de kleintjes let vind dit pure discriminatie:schieten::schieten:

Hoezo dat dan, ben je lesbisch of zo?????

Nee, hij is ook klein, en die winkel let op de kleintjes, dus ze letten op hem maar hij mag niet eens zijn schoen zetten, erg toch?

:biggrin:

Je reinste discriminatie je zou:p:p er een rechtsbijstand voor bij moeten halen.........:biggrin::biggrin::biggrin:

Ach troost je, ik krijg al jaaaaaren niets meer van Sinterklaas of van de Pieten. Reden: Dat is maar tot 12 jaar. Pure leeftijdsdiscriminatie!! :biggrin::biggrin::biggrin:

Juist Bt je reinste discriminatie zing me iedere avond schor voor de schoorsteen leg een wortel neer en suikerklontje, het gekke is het is wel iedere dag weg????????:sad::(:sad::(

Wie weet heb je een spook als paard in je huis wonen die in de nacht dat allemaal wegkaapt.

Verrek Pikkie, ervaar jij dat ook al? Ik heb er ook al vanalles ingekiept, raar genoeg doet mijn dochter dat ook, bij ons beiden is alles weg, maar alleen in haar schoen ligt iets lekkers, vreemd toch?

Maar misschien heeft satshow wel gelijk, een paard in huis.:biggrin:

Bij mij lag er smorgens een brochure in van een nieuwe auto , voor 2 wortels een nieuwe vierwieler das toch tof he :banaan: :klappen::klappen:

Ja LoL, twee wortels voor een brochure zul je bedoelen.:biggrin:

Wow nou vanmorgen weer niks wel een blauwe envelope of ik effe wil betalen ben toch zeker sinterklaas niet :biggrin::biggrin:

Weet je wat? Dat moet je ze terugschrijven, gewoon er in zetten dat het weliswaar 4 december is maar dat je Sinterklaas niet bent dus dat het verkeerd geadresseerd is.:biggrin:

Adres onbekend heb ik gezet lol....vandaag weer niks in mijn schoentje ik kap er mee wilde ik mijn schoen terug halen bij die winkel wat denk je gestolen!!!!!!!!! wie heeft er nou maar een schoen nodig????ze hebben wel een klein beestje gesignaleerd die grote interesse had in de schoenen???????:biggrin::biggrin::biggrin:

ze hebben wel een klein beestje gesignaleerd die grote interesse had in de schoenen???????:biggrin::biggrin::biggrin:

Ik heb niets met schoenen, zeker niet met schoenen zonder geurvreters!!!

Fietsen, dat is mijn handel... :biggrin:

WAAAARGH!! Fietsen is zijn handel.... ja zijn oplichting zul je bedoelen, wel die fiets betalen maar leveren ho maar! :biggrin:

En die schoen... hmmz.. volgens mij heeft Zwarte Piet die gejat, ik hoorde namelijk meer van die klachten en zag verschillende Pieten met diverse soorten schoenen aan linker en rechtervoet verschillend dus... Hou ze in de gaten!

Het Gekke is hij voelt zich wel aangesproken gelijk BT over die schoen, hij gooit het gauw weer over de fietsen boeg hij zou van jou toch nog wat krijgen flippo's of zoiets?????zou er maar een sgoed over nadenken...:biggrin::biggrin::biggrin:

Hohoho Pikkie!!!

Die flippo's gaan we zelf bij BT halen!

Die flippo's staan hier in de kamer, maar ik moet wel zeggen dat de hond er al een aantal keren met interesse naar gekeken heeft.:biggrin:

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan