ben nieuw en heb een vraagje

A

antwerptillidie

hoi,

Heb vandaag via een vriend een schotel gekregen plus ontvanger,nu wou ik eens weten wat ik zowal op astra en hotbird free to air kan ontvangen en of er een zender is die voetbal uitzenden buiten eurosport.

De ontvanger die ik heb is een BEC DB-6600CI wat kan ik hier mee aanvangen (ben van plan om eerst hier te goei met te leren werken en dan iets nieuw te kopen) kan ik hier smartcards insteken die de moeite zijn of kan er bepaalde software opgezet worden

groetjes

Ik kan helaas geen informatie over deze ontvanger vinden middels google (of ik zoek verkeerd, kan ook), maar als we even uit gaan van FTA kanalen, die zitten er genoeg op.

Op de hotbird is het hoofdzakelijk Arabisch, daarnaast nog wat Italiaans en dan een aantal Duitse paketten. De Duitsers zijn eigenlijk ook op de Astra FTA te ontvangen, daar zitten er zelfs meer volgens mij.

Van voetbal heb ik geen verstand dus geen idee op welke zender je daar fta naar kijken kunt.

Op de Astra heb je wel nog de kanalen BVN (Beste van Nederland) en L1 (Lokale TV Limburg) tot je beschikking.

Hopelijk kan iemand anders je nog meer tips aan de hand doen en wellicht ook meer informatie over de ontvanger en smartcard mogelijkheden geven.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan