ben nieuw hier

Y

yoco

Hey ,

Ik ga binenkort beginnen aan onze nieuwbouw en ga natuurlijk alles voorzien om via de satteliet te kijken; maar nu komen de vragen natuurlijk

Ik zou het pakket van tv vlaanderen kopen is deze goed prijs/kwaliteit of kun je voor deze prijs beter alle componenten los kopen en zelf een systeem samen stellen.

Ik zou de decoder van het pakket ( als ik het pakket koop natuurlijk) gebruiken voor in de slaapkamer en zou dus in de zitplaats een andere decoder nodig hebben, welke raden jullie aan als je weet da ik

-PVR Twin wil

-HDMI wil

-Netwerkaansluiting wil

- wil streamen

Met andere woorden ik wil dus alles :) en had direct gedacht aan een dreambox

oja nog even vermelden ik ben vrij goed met elektronica en pc's

Hoi Yoco, welkom op het Satellite FUN Board !

Persoonlijk zou ik zelf een set samenstellen, maar dat is je eigen keuze uiteraard.

Die set zal echt niet slecht zijn, alleen is het afgestemd op wat de gemiddelde TVV kijker zou willen (en jij wil meer).

Ik zie dat je op ten minste 1 slaapkamer een ontvanger wil, en een twin PVR in de living.

In dat geval moet je al een LNB ("ontvangstkop") met 4 uitgangen hebben.

Uiteraard moet het een DUO LNB zijn, maar ik neem aan dat dat tegenwoordig in zo'n TVV / CDS pakket zit.

Als je een HDMI aansluiting wil, zul je op zoek moeten naar een andere box dan een dreambox, want die heeft dat niet.

Die heeft wel een aansluiting voor HD signalen (dat is, de al heel lang verwachtte DM 8000), maar niet eentje die de beveiliging die in HDMI verwerkt zit aan kan.

Ik meen dat de DGStation CubeRevo dat wel heeft, kun je even de berichten nalezen hier in onze DGStation sectie.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan