bereaublad

K

keymaker

ff een vraagje met dit warme weer, heb mijn bereaublad vol met icoontjes staan en wil er geen een kwijt nou heb ik een poosje met linux gewerkt en daar kom je switchen tussen en aantal bereaubladen is hie ook iets voor in win xp? heb al ooit eens iets gehad met een bol die kon je draaien maar dat was nikz. iemand enig idee ?.

Bedoel je een ander bureaubladachtergrond?

Of wil je een ander bureuabladitem zodat ook al je icoontjes ook veranderen in 1 keer?

Klik anders eens op het bureaublad zelf met je rechtermuitoets en ga dan eens naar eigenschappen, je kunt dan naar hartelust van alles veranderen. ;)

nee, sorry ben niet duidelijk genoeg ik bedoel dus dat ik mijn desktop vol staan heb met mappen en icoontje en snelkoppelingen en het probleem is dus dat er geen ruimte meer is voor een map of iets anders. heb een voorbeeld voor je:http://putfile.com/pic.php?pic=main/7/20111550395.jpg&s=f10 en nu heeft linux een mogelijkheid om te switchen tussen een aantal bureaubladen. en dat zoek ik dus ook maar dan voor xp. hoop dat het zo duidelijk is.
greetingzz

Dan heb ik jou idd verkeerd begrepen, maar brengt mij tot de vraag: waarom zoveel ikonen op je bureaublad?

Maar om jou verder te helpen zou je even hier kunnen kijken. ;)

precies dat zocht ik thankz, hmmm een antwoord op je vraag?. omdat ik meenstal als ik iets verzet in een andere map ik het niet direct weer kan vinden.

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan