@Bert50: Compaq kennis nodig

B

BiG_G

Hoi Bert en anderen,

Ik ehb een Compaq EN5 P800 liggen, een vrij standaard bedrijfsmachientje. Ik heb win2000 geinstalleerd, maar die herkent de ethernet controler niet.

Enig idee wat er in zit? Of moet ik hem echt open schroeven (liever lui dan moe)

Grtz,

G

Ik denk dat je naar de HP site moet of ze daar nog drivers hebben.

Dat type nummer komt mij niet bekent voor ???

Kijk nog eens goed, nee openschroeven hoeft niet.

Bert

Ik kan niet zeggen dat ik blond en, ben bijna al mijn haren kwijt.

Het type ENS ken ik niet, wel iets dat er op lijkt en dat is een Compaq Deskpro EN Small Form Factor P800, is dat wat je bedoeld.
Daar zijn drivers genoeg voor op het HP bord.

Dus nog steeds niet schroeven.

Maar het probleem is dat er 3 soorten Netwerk kaarten in kunnen zitten, 3Com, BroadCom of Intel. XP zal geen moeite met de herkenning hebben, W2K wel.

Groetjes Bert

3 soorten zeg je, weet je ook welk type elk soort? Of zijn daar ook nog 30 variaties op?

Anders ga ik wel schroeven...

Als het goed is kun je ook via serienummer zoeken naar drivers op die HP site. Dat is handig als je zo'n systeem hebt met verschillende soorten sound, netwerk of andere drivers erin.

Indien er het serienummer nog op staat kun je het beste dat gebruiken om even te zoeken, dan krijg je het systeem wat jij hebt en dan heb je ook in 1x de juiste drivers te pakken met een beetje geluk.

Ik heb nu alles gedownload, allemaal exe files, dus mij benieuwen... ga vanavond ff pielen.

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan