Beschuldigd namens Irdeto Access B.V.

eendenteam

Addicted Member
Administrator
Moderator
Waarderingsscore
65
Punten
48
Leeftijd
122
Hi...

Wij als Team van Hopperguide.com hebben deze brief al 2 maanden terug gekregen...
Bekend verschijnsel...
Wel hebben ook `wij` het 1 en ander aangepast...
Maar je weet `t ..!!! De aanhouder wint...!!

Grtz... JeeJee
Sathopper

Kan ik van meespreken, een paar jaar geleden heb ik Irdeto Access weer meteen terug het hok in gejaagt toen ze me dachten te moeten vervelen over mijn oude site.
Helaas kwam enige tijd later collega C+ waardoor uiteindelijk toch een deel is moeten verdwijnen en een ander deel tegen de zin (maar juridisch onaanvechtbaar voor hun) is blijven staan.

Bescherming van hun eigen produkt is niet zo'n probleem, maar ze moeten wel redelijk en realistisch blijven en geen belachelijke eisen gaan stellen met argumenten die nergens op slaan.

Suc6 met het overleg Duck!

Duck ik sta achter jullie laat je niet op de kop zitten, ben blij dat jullie hiervan openheid t.o.v. de leden van dit board hebben,,

Vr Gr . De Pik

Ben het met iedereen eens. Denk alleen dat de hobby hierdoor voor iedereen weer wat minder.

Er blijkt ook uit dat Duck geen slechte keuze heeft gemaakt met het omzetten van het beleid, want nu is het al anders, krijgen ze toch nog met advokaten te maken.
Het gaat in dit geval hoofdzakelijk om de card-sharing informatie, want ergens anders heeft Irdeto niets mee te maken aangezien dat niet onder hun eigendomsrechten valt dus daar zal dan wat meer op gelet moeten worden.

Voor de hobby is het inderdaad weer wat minder.:(

Duck,
Laat u hier dan ook het antwoord op die beschuldigingen weten?
V8

enne heb je de ip meteen geblockt van die e-meel?
mischien kun je samen met Hopperguide.com de log ff naast elkaar leggen en kijken of er iemand de zelfde naam en pass/ip gebuikt.. :tong:

en verbannen -->meteen de ban-lijst van peerguadian gebruiken.. teminste als je dat op de server mag installen!

om hunzelf tegen deze illegale acties te beschermen

groetjes dutchgenerall.

een aangetekende brief hoef je niet in ontvangst te nemen,dus is hij nooit aangekomen.
email ongevraagd is spam en verdwijnt hier zo het archief in.
volgende stap is de rechter,maar heeft dit prioriteit ?

als de omroepbijdragen werden gebruikt waar ze bestemd voor zijn dan is er altijd wat leuks op tv , dan kunnen de videotheken wel sluiten en kan ik mijn humax op marktplaats zetten.

verder alle steun voor de eenden.
wat de heren bereiken van anaal + en irdeto is dat de hobby steeds verder ondergronds gaat en er dus helemaal geen zicht meer op is.
prima toch...ik graaf wel.

succes jongens.

Een aangetekende brief hoef je niet te accepteren, maar de providers worden ook aangeschreven. Die hebben er niets mee te maken, maar het geeft zich een wet dat als er binnen 48 uur geen antwoord komt, dat de provider een reactie moet hebben gegeven.

Verder is er door die site die bij xs4all gehost werd tegen de DB (Deutsche Bundesbahn) over hoe je een seinpaal kon mollen of zoiets, jurisprudentie ontstaan.
Indien er illegale content op een site staat, dan is de provider indien deze daarvan door klager op de hoogte gesteld wordt verplicht binnen een bepaalde tijd (dacht ook 48 uur) deze content te verwijderen c.q. de site te sluiten, dat is een gerechtelijke uitspraak geweest.

Deze jurisprudentie is van toepassing als eigenaar/beheerder van de site niet bereikbaar is of niet bereid een en ander te verwijderen en/of bereid te zijn tot medewerking om tot een oplossing te komen.

Vandaar dat Duck wel moest reageren. De verklaring tot bereidheid tot medewerking, heeft nu de werking van bovengenoemde jurisprudentie opgeheven.

Waarschijnlijk is men zich nu aan het overleggen wat de mogelijkheden verder zijn, tot nu toe niets meer vernomen.

@Dutch-general, het ip is niet geblokkeerd voor het forum, dat is wel te doen om zich tegen zichzelf in bescherming te nemen, doch er zijn zoveel onderzoekers met even zovele ip's, het is gewoon ondoenlijk, zeker een juridisch iemand dient zich aan afspraken te houden en is verantwoordelijk voor zijn eigen daden, dus ook voor zijn eigen misstappen.:)

Maar wil het ip best eens voor je opzoeken, even wat naast elkaar leggen kan nooit kwaad in dit geval.

laat je niet op naaien door die zeilige lui van anaal ze lekken zelf ik heb beeld laat maar eens geld zien waahahahahahahah

Anaal+ is momenteel niet degene die problemen veroorzaakt maar Irdeto en dat is een ander bedrijf, maar die zullen ook met juiste argumenten moeten komen en niet moeten denken dat ze met kids te maken hebben die een siteje opgebouwd hebben en die ze offline kunnen halen met 1 mailtje van een advokaat.:)

ik wil hier ook nog op reageren in een van mijn laatse postings hier ik zal hier niet meer zoveel zijn m,aar zal het allemaal wel lezen.

Ja heb in het verleden ook zo brief gehad van irdeto acces toen me site nog online was en heb die toen ook niet weg gehaald .

groeten en het ga je goed mannen,

TH? W?ZZ@??

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan