bestaande HD-recorder aan Twin tuner mogelijk?

D

dj61vm

Wel cool zo'n forum, leer ieder uur meer! Nadeel is wel dat er steeds weer vragen "opploppen". Dus daar gat 'ie weer: is het mogelijk om mijn bestaande HD-recorder aan een Twin reciever te hangen en dan te kijken naar een zender terwijl de recorder een andere zender opneemt? Of moet ik mijn HD recorder bij het schroot zetten en toch maar een PVR met twin kopen?

Ik meen dat de pace puma zoiets toeliet.

Helemaal zeker weet ik het niet, omdat dat merk niet bepaald mijn favoriet is.

Dit apparaat is niet meer in productie, en ik raad dan ook af om er nog eentje aan te gaan schaffen.

Dan zou ik eerder een apparaat adviseren welke zelf een harddisk ingebouwd heeft.

Of er andere apparaten zijn die dit ondersteunen (middels een eigen scart uitgang), weet ik niet.

In principe kan dit alleen met een receiver die een multiroom ondersteuning heeft, dat wil dus zeggen dat er twee verschillende programma's tegelijk gekeken kunnen worden, via de gescheiden SCART uitgangen.

Voor zover ik weet is dat inderdaad de Pace Puma en de ArionPVR9400, in de laatstgenoemde heb je de externe HD niet meer nodig, die zit er immers al in :)

Ik zou toch eerder overgaan tot een geïntegreerd geheel, dat is toch net even iets simpeler in de bediening en kost niet eens zoveel meer.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan