Beste keurmeester... (16+!!!)

freggel1

Addicted Member
Moderator
Waarderingsscore
715
Punten
113
Leeftijd
59
Denk nu eens even niet aan het verleden, en kijk eens met jou keurmeesterogen naar Latifaa ( denk maar dat een ander hem gepost heeft.. :biggrin: ) :sex:

Tja, dan moet de link het wel doen.;)

Ligt de site plat waar hij af komt... :confused:

Deze link is dus alweer gestolen.. :biggrin:

freggel1;196754 zei:
Ligt de site plat waar hij af komt... :confused:

Je bedoelt zeker leg die mite plat. :sex:

Multspeed

Maargoed we gaan hem het moeilijker maken, eens kijken of hij zonder kwijlen over Alexa een oordeel kan geven???
:biggrin:

Te mager....

Staat er een fransman achter haar , ik zie een enorme paal

Ne geef mij dan maar Samantha die kijkt teminste een beetje vrolijk en is ook nog eens beeldschoon.. :sex: :biggrin:

Ik vindt eigenlijk wel dat diejen tiger de laatste tijd behoorlijk verwend wordt!!! :sex:

En hij maar op zijn bed liggen ...... :biggrin:

De eerste link doet het ook weer maar bij Latifaa daar kom ik niet verder dan een 6.
Heeft geen lange nagels, maar borsten zijn niet mooi genoeg, geen of te weinig haar op de poes, lacht niet etc.

De tweede, dus Alexa is al beter, maar lacht niet genoeg, is te mager (correct Pikkie), poeshaar heeft wel een leuke vorm, lacht echter ook niet en tieten zijn iets hangerig en nogal ongelijk een magere 7 is mijn eindoordeel.

Dan gaat we bij Big-Henk kijken naar Samantha en dan zie je ook gelijk het verschil in kwaliteit. Deze lacht heel vriendelijk en heeft mooie borsten. Zijn iets hanger (miniem) maar het formaat maakt dat al weer goed.
Heeft echter wel te lange nagels en helaas is het nogal kaal, maar de vriendelijke lach en de welgevormdheid zorgt hier toch dat er naar boven afgerond gaat worden en dan zitten we aan een kleine 8.:sex:

Big Henk de oude snoepert heeft er kijk op die kunnen we wel in ons team gebruiken BT.

Black Tiger;196831 zei:
De eerste link doet het ook weer maar bij Latifaa daar kom ik niet verder dan een 6.
Heeft geen lange nagels...

Ja uhhh, neem eens een besluit!!!

Zo zeg je dat de nagels te lang zijn, en nou zeg je weer dat ze geen lange nagels heeft?

Zit nou eens niet zoveel naar die poes te kijken... :biggrin:

pikkie;196847 zei:
Big Henk de oude snoepert heeft er kijk op .

Al ervaring sinds m'n geboorte Pikkie :biggrin: Toen ik voor het eerst die grote nippel zag, maar ja 't is je eigen moeder h? dus ga je al snel op zoek naar je eigen en ik kan je verklappen ik ben er al heel wat nippeltjes tegengekomen en die ik heb getest in de jaren dat ik groter(en dikker) geworden ben. :biggrin:

Zo zeg je dat de nagels te lang zijn, en nou zeg je weer dat ze geen lange nagels heeft?
Tja, men moet ook kunnen lezen he freggel1.
Zoals je al lang ontdekt moet hebben beargumenteer ik over het algemeen mijn oordelen. Het feit dat ik nu aangaf dat ze geen lange nagels heeft (wetende dat ik daar niet van houdt) is dus een pluspunt bij de keuring. Nu duidelijker? :p

@Pikkie: Ja inderdaad, die kunnen we in ons team gebruiken. Doet niet aan fietsenpikken, komt niet met foto's van vroeger van meiden die momenteel al overjarig zijn maar heeft echt verstand van zaken.
De kwaliteit straalt er tot nu toe toch telkens vanaf, toch? :sex:

Yep we nemen hem op in de ploeg als oude rot kan hij goed van pas komen..

Mijn dank is groot :banaan: Ooh edele grootheden der freggelbestrijding. :biggrin:

Welkom Big Henk.......heerlijk dat je met ons samenwerkt tegen de vele fraudeurs en fietsen dieven die dit board onveilig maken....

Ja welkom, ik sta volledig achter Pikkie's woorden. En ons danken is niet nodig, het is gewoon je eigen verdienste!:)

Kerstboom 1 Hosting Fun Feestdag

Terug
Bovenaan Onderaan