D
driespegie
Ik had niet graag heel de ilegalle toer opgewillen maar ben nieuw en had wat vragen...Heb een dreambox 500S Kan al flashen en heb dus al verschilden geprobeert (pli, gimini enz) maar elke daarvan heeft voordeel en nadeel. Ik lees zoveel informatie en dat word verwarend daar je een keus moet maken welke flash je moet gebruiken + welke addons te installeren zodat ik (waar ik zelf wel naar zal zoeken keys kan in uploaden en waar ik die moet uploaden. Ook als ik bestanden 755 moet geven of van plaats veranderen snap ik ni goed..Ik wil dus niet het ingewikkelste maar toch wat gecodeerde channels zien...Maar heb ook gewoon digitalle tv dus is af en toe nieuwe keys kunnen uploaden en een tijdje gecodeerde channels zien is genoeg...eigenlijk ook uit interesse en het gewoon te snappen. Punt een voor gewoon keys of autokeys te uploaden moet ik daarvoor mijn router afstellen. Op dit moment heb ik een switch (d-link) daar hij ip adressen geeft van 81....enz en dit nodig is om mijn digitalle tv te laten werken, als ik mijn digitalle tv op de doorgelinkde router aansluit krijgt mijn tv een ip van 192.168.2....? En dan werk hij niet. Nu ik sluit mijn sat op de router aan en deze kan dingens downloaden zoals adonns enz dus hij heeft zeker verbinding...Is cccam het makkelijkts? Moet ik mijn sat rechtstreeks aan mijn switch verbinden(daar ik niet in dat menu kan (ja raar) om poorten open te zetten. Daar mijn router(belkin) ik kan bereiken op 192.168.2.1. Maar moet ik poorten openzetten als ik niet chare..Zou dus graag willen weten welke flash het beste bij mij past welke addons ik moet installeren en waar ik de nieuwe keys moet plaatsen, ook welke ik naar 755 moet wijziggen control centrum en welke ik van plaats moet veranderen. En welke router switch ik moet gebruiken en of het misschien wel mogenlijk de d-link aantespreken probeerde al alles (misschien heeft hij die optie niet en staan alle poorten gewoon open..heb wel al poorten op de d-link ddie van de belkin internet geeft aan mijn laptop en satelliet bijgezet...maar welke poorten weet ik niet...ik lees daar 1100 dan weer 80 enz heb ze allemaal opengezet al weet ik niet of het resultaat geeft je kan dan ook nog udp of beide enz kiezen. Maar heb ik dat allemaal wel nodig zonder cardsharen...op dit moment lijkt me dit nog ingewikkeld maar zou iemand mij een beginners pakket kunnen aanraden en waar ik al moet ik het regelmatig keys in uploaden (maar dan waar en met wat 3cam CCcam....enz Ik voeg denk soms addons toe die dan ni werken omdat ik daanweer de vekeerde plugins download die voor bv gbox zijn . snap u zeg me welke flash goed is welke addons ik moet downloaden dan ook welke pluchins en of ik ergens 755 moet toepassen één bestand verplaatsen en of ik bij die configuratie ook nog mijn router moet aanpassen...Daar ik wel met box kan plugins downloaden hey...kan hem ook via pc en control centrum aanspreken...voor flash gebruik ik dan weer dream up via null modem en dat snap ik al...maar tussen internet op mijn box hebben of die cams dan ook kunnen gebruiken weet ik niet..of dat poorten gedoe is dat alleen bij share nodig...Ben al weken bezig en ik vind het echt niet. Heb een dreambox 500s en zou echt er is iets mee willen kunnen en zo weer nieuwe dingen ondekken. Sorry voor jullie tijd maar heb al weken zitten zoeken en mijn vrouw word er ook zot van...Al goed dat ik nu snap hoe het met de nullmodem werkt want heb een hele tijd terug naar winkel moeten gaan door zo vanalles te proberen dat de flash ni meer werkte en dat was elke keer 10 euro om gewoon een standaart flash erop te zetten, ben zo 4 keer moeten terug gaan en tis niet dichtbij...Dus ik wil het echt snappen ken redelijk wat van computers maar wil iemand mij opweg helpen dan kan ik begginnen om het te leren...Bedankt DriesPegie
:draai:
:draai: