bingo

Status
Niet open voor verdere reacties.
D

django

dezer dagen gaat het dan toch gebeuren, het publiek maken van de 7.3 kaart van canal+........ haal je fun6 maar te voorschijn........

Wat anderen voor onmogelijk houden is een speciaal satteam uit rijnmond WEL gelukt, het loggen, klonen en schrijven van kaarten om te kijken. Sterker nog, het zijn juist AU files........

Dit weet op dit moment 1 persoon van een ander board, mocht deze persoon dat lezen dan weet ie dat de eerste files naar hm gaan om het te testen......... Daarna is HUTS aan de beurt..........

Geld verdienen aan deze files is ten strengste verboden, daar het een hobby is voor mij en ik niet uit ben op een geldwinning......

We shell see............................................... ..............

stond op de site van h*ts, zou het dan toch open gaan na al die tijd wij wachten maar af

Laten we het hopen.

Nr.10

waarom niet gewoon positief blijven,als je kijk is al veel open dus waarom niet?

mmmm nou komt weer van een rat vandaan, dus dan weet je het wel.

gr blokker

Kloon op een fun6??? Dacht ut niet!!!!!

Lijkt me ook niet maar ach, vroeger werd ook gezegd dat je met een irdeto bak niet naar seca kijken kon dus who knows.

Echter... we hebben hier een regel dat we geen stemmingsverhalen meer ophangen.

Deze posting gaat dus op slot om discussies te voorkomen.
De aanmelding is nu immers bekend.

Zo gauw het daadwerkelijk er ook IS, dan kan er een nieuwe post van gemaakt worden.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan