Black Tiger viert vandaag zijn verjaardag!!!

freggel1

Addicted Member
Moderator
Waarderingsscore
716
Punten
113
Leeftijd
59
Ok? hij is dan morgen pas jarig, maar uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat hij vandaag echte Limburgse vlaai serveert, met daarbij een lekker Kasteelbiertje!!! :bier:

Van mij krijgt hij nu alvast een lekker kadootje

black tiger wij wensen jou, ik en het Freggelvrouwtje vanuit de Freggelgrot, een fijne en gezellige verjaardag toe! ;)

Jeetje Freggel leuk kadootje voor de tiger nou ik doe het gewoon zo tiger gefelicteerd ook namens de vrouw...

Als dat zo is, gefeliciteerd ja!
En nog vele jaren enzo.

Grtz.

Hartelijk dank, vier het wel vandaag maar ben de 15e eigenlijk pas echt jarig.
Maar toch bedankt voor de wensen van vandaag alvast.:biggrin:

BT van harte gefeliciteerd met je verjaardag en nog heel veel jaren en een gelukkig leven
grtz roufa!

HE BT van harte gefeliciteerd en nog heel veel jaren en in voorspoed

@BT: van harte proficiat met je verjaardag en een fijne dag gewenst met je gezin.

BT ook van deze kant van harte gefeliciteerd en nog heel veel jaren in goede gezondheid.

BT van harte gefeliciteerd met je verjaardag en nog heel veel jaren en een gelukkig leven, o ja en blijven wikken en wegen.

rgds

Ed

en ook van deze kant van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
gr bokker

Hee Tijger,

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag, een fijne dag en nog heel veel jaartjes erbij..................:)

Black Tiger,
prettige verjaardag en dat we nog veel van je kennis mogen zien op dit bord.

Groetjes Bert

Hoi Blackie, van harte gefeliciteerd met je verjaardag,, maak er wat moois van met je gezin :)

Van harte en nog vele jaren.

;)
Nr.10

Heya Black Tiger
ook vanuit hier .. Van Harte Gefeliciteerd en nog vele gezonde jaren toegewenst.

Hey Blacky,

Ook van mij, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!

Van harte BT, en nog vele jaren...

handshake.gif

Heej beste mensen.
Het was fijn om deze reacties te lezen, bij deze dan ook allemaal heel hartelijk bedankt voor de felicitaties en goede wensen, en uiteraard de handdruk!:banaan:
Neem allemaal maar een iets te drinken van me!:drinken:

Kerstboom 1 Hosting Fun Feestdag

Terug
Bovenaan Onderaan