Black Tiger vraag over netwerk

A

achie

ik heb 2 pc,s en daar tussen een router hoe moet ik netwerk maaken..............adsl+router

Beste Archie.

Dat heb ik net beschreven in het laatste stuk van de cursus wat ik geplaatst heb.
Je sluit beide pc's op de router aan, en geeft ofwel statische netwerk ip's in, ofwel je laat de router dat doen door de in de router ingebouwde dhcp server.

Dat staat exact beschreven in de cursus.
Ik zou zeggen probeer het eens, en als je dan problemen tegen komt, stel dan de vragen over de problemen die je tegenkomt.
Suc6.

Hey BT,

Niet gaan bijten nu :)

Je komt nu in de regionen dat mensen het moeilijk gaan krijgen, dus ik denk dat je nu ook meer vragen kunt gaan verwachten.

Overigens nog steeds een goede cursus, en ik blijf je volgen, dus niet verslappen!!! :)

Nee hoor bijten doe ik niet, maar het heeft weinig zin, als ik hier volledig dezelfde tekst zou moeten gaan plaatsen als in de cursus.

Ik kan niet hier dat complete deel opnieuw plaatsen, maar als mensen proberen en dan problemen krijgen ben ik graag bereid daarmee op die punten verder te helpen. Doch deze vraag was te algemeen.:)

Je hebt trouwens gelijk, ik was aan het verslappen, doch niet doordat ik niet vol wilde houden maar vanwege gevoerde discussies elders op het board. Ga z.s.m. weer verder met de cursus. Vragen blijven uiteraard welkom!

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan