bloemetjes voor Tiny

X

xgabox

zonet even getelefoneerd met tiny,

tiny laat zich alvast bedanken voor het schitterende bloementje van ons allemaal,

ze waren zeker verrast, en zijn zeer blij dat we zo begaan zijn,,

(nou,,,,,,,)

het gaat gelukkig al iets beter met em, verteld ie me, alleen is de komende weken nog wel onder de pannen.

is nog behoorlijk kort-ademig, en dus erg snel moe.

dus even lekker in de chat kan ie dus voorlopig wel shaken...

maar zo te horen werkt ie hard aan een " comeback" , want hij heeft zich een nieuwe fiets gekocht gisteren ..

maar omdat het niet verstandig is om buiten te komen nu, heeft ie gekozen voor een 1 wielige variant, daar kan ie dus mee binnen fietsen zonder dat ie servies uit de kasten rijd, want....

het is een hometrainer geworden.

voor hem een onontbeerlijk stukje gereedschap om dus weer een weg terug te banen naar een gezond leven. met de broodnodige conditie., die dus nu even helemaal op is.

maargoed volgens de artsen is er geen sprake van herhaling te verwachten binnen korte tijd, dus het zal allemaal wel goedkomen met " onze" Tiny,,,

ik heb gevraagd aan zijn vrouw of zij een beetje aan wil geven wanneer de tijd weer wat rijp is om een visietje af te leggen door een " beperkte " Satfun delegatie.

tot die tijd zal tiny stukje bij beetje proberen toch een paginaatje mee te pikken van ons hobby wereldje, maar met mate dus !

iedereen de groetjes , en veel dank van Tiny en zijn vrouw ,, en hond natuurlijk !!!

(( BRON : xgabox News agency ))

Tiny,beterschap toegewenst ik hoop je gauw weer terug te zien in de lounge !!!!

Geert.

Tiny,

Hopelijk ben je er snel weer bovenop, hou je taai, en laat je niet kisten, en natuurlijk ook beterschap gewenst vanaf deze kant.

Zet 'm op Tiny,

Spring op die hometrainer en maak je kilometers,doe het wel ff rustig aan en niet gelijk voluit mejong!

Het zal je zeker lukken want zo'n BEER(hehehe)als jij bent is nooit te temmen.

Heel veel sterkte en beterschap.

Ghost

Tiny,

Ook vanaf deze kant sterkte toegewenst.

Ik hoop je binnenkort weer te zien en te horen!

Mr.T

moi

Tiny vanaf deze kant ook van harte beterschap hoop dat je binnen kort weer wat vertrouwen hebt in je eigen lichaam, ik wens ook je naaste omgeving sterkte (zullen ook wel geschrokken zijn).

neem de tijd en werk lekker aan je gezondheid

Tiny, niet valsspelen door een "Sparta-met" te kopen voor als het weer buiten beter word!!!!!

Ik ben net terug uit (late) verlof.

Tiny, een spoedig herstel en beterschap toegewenst.

groetjes

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan