Blu-Ray wint het van HD-DVD.

Black Tiger

Addicted Member
Administrator
Moderator
Waarderingsscore
1.293
Punten
113
Leeftijd
61
Eigenlijk technologienieuws, maar voor velen van ons toch interessant.

De wereldstandaard zal toch Blu-ray gaan worden, deze heeft het uiteindelijk gewonnen van de HD-DVD standaard.
Dit kan worden geconcludeerd nadat ook fabrikant Toshiba besloten heeft vanaf eind volgende maand geen nieuwe HD-DVD produkten meer op de markt te brengen en zich te gaan focussen op de ontwikkeling en verspreiding van Blu-ray apparatuur.

Eigenaren van HD-DVD producten blijven wel ondersteuning houden voor hun HD-DVD produkt.
Mensen die nu nog twijfelden of van plan waren een HD-DVD produkt aan te schaffen, kunnen dit dus beter niet doen, want zij zullen dan een van de laatste klanten zijn van iets waarvan de standaard toch gewijzigd gaat worden.

Op dus naar Blu-Ray technologie!

nu nog de prijzen naar beneden, en kan ik eindelijk genieten van HD audio en HD beeld via mijn nieuwe versterker.

Ik ook. Was er weliswaar nog niet mee bezig, maar hoe langer zo'n twijfel bij meer standaarden aanhoudt, hoe ongunstiger het is voor de consument, want het komt toch steeds meer op en dus loop je op een gegeven moment kans het verkeerde te kopen.
Net zoals vroeger met video's dat heeft feitelijk ook te lang geduurd.
Dus het is wel gunstig dat het nu redelijk snel gegaan is, ondanks dat er al een paar miljoen van die HD-DVD apparaten verkocht zijn.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan