Boeketten kwijt...

C

chrisjan

Ik heb per ongeluk een "verkeerde knop" gedrukt en ben mijn Boeketten-lijst"kwijt....Weet iemand HOE ik deze terug kan bekomen?....Via "instellingen"...?

1000 x thanks

Als je deze kwijt bent geraakt door op een verkeerd knopje van de a/b te drukken zou deze op eenvoudige wijze weer terug te toveren moeten zijn.

Neem met je afstandsbediening eens de zenderlijst in beeld. Druk dan op de Blauwe knop, dan kun je dacht ik op die wijze weer de boekettenlijst zien.

Heb dit geprobeerd maar lukt langs geen kanten..;krijg steeds FAVOURITES TV en dat is alles....

Laatst bewerkt:
chrisjan, gebruik de "Reageer" of de "Reply" knop onder de bijdrage, en niet de "Quote" knop in de bijdrage wanneer je een antwoord stuurt.

Het is heel vervelend lezen als je telkens teksten dubbel ziet staan, en volkomen onnodig om een quote te maken van een posting voor je eigen reactie.

Verder laat je ons raden naar de omstandigheden bij jou.

Ik weet dat je het over een dreambox hebt.

Maar niet over welke image je er nu op hebt staan.

Op deze manier kun je niet verwachten dat je een passend antwoord zult krijgen.

krijg steeds FAVOURITES TV en dat is alles....
Buiten dat ik het wel met Mas3 eens ben, kan dit op een probleem wijzen wat ik ook wel eens gehad heb met een Dreambox 7000. Een factory reset (reset naar fabrieksinstellingen) en daarna weer installeren is dan de oplossing. Maar da's voor een Dreambox 7000.

Daarom is het, net zoals Mas3 al aangaf, wel erg handig als je even schrijft om welk type Dreambox het gaat.

Sorry hoor...zal NIET meet gebeuren...

Het betreft een DREAMBOX 8000 HD met "enigma" als image

1000 x thanks

Laatst bewerkt:
Gewoon weer de settinglijst erin doen via dreamboxedit, heb je alle boeketten weer terug.

Altobelli

Probeer eens wat Altobelli aangeeft. Vergeet ook niet dat er reload settings gedaan moet worden. Zelfde euvel daarna? Herstart dan de Dreambox.

Nog steeds zelfde euvel? Dan naar de fabrieksinstellingen zoals ik aangaf en opnieuw instellen. Of het zou moeten zijn dat iemand nog een betere methode weet als het met DreamboxEdit niet lukt.

Er zit een klein foutje in DreamboxEdit. Als je hebt gekozen voor 'Nieuwe Enigma2 Settings' dan is het niet nodig om een reload te doen ofschoon DreamboxEdit zegt dat dit wel moet. Het wisselen van boeket is voldoende om de nieuwe settings te activeren. Dit geldt alleen voor een recente Enigma2 image (minder dan een half jaar oud).

ik geraak niet weg met die DREAMBOX-edit....krijg ook steeds geen verbinding met mijn Dreambox 8000 HD...Kun jij me even helpen???

1000 x thanks

Laatst bewerkt:
Het verzoek is al meerdere malen weggelegd in dit topic, gelieve géén complete quotes te doen, dit is niet nodig!

Graag de reageerknop gebruiken als je een vraag steld of antwoord geeft!

Deze knop zit linksboven en linksonder, je kunt ook de quickreply gebruiken.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan