Boets geeft onze meisjes een computercursus!

freggel1

Addicted Member
Moderator
Waarderingsscore
686
Punten
113
Leeftijd
59
Hij is ze nu aan het leren hoe ze hun computer sneller kunnen maken door het uitbreiden van het "ramgeheugen" :sex:

jongen jullie moeten hier echt een keer mee stoppen!!!
denk iedere keer dat het over serieuse zaken gaat en dan krijg je weer zo iets te zien.
heel vaak zit mijn 13 jarige zoontje achter me op de huiscomputer, wat moet die jongen wel niet denken van ze vader zijn sathobby.
straks word het ook zo een satgek.
gr blokker

Tja Blokker, ik kan het ook niet helpen. :biggrin:

Het is verslavend zo'n sathobby

Bedanken betekent toch dat je het leuk vindt of is nu bedankt cynisch bedoelt of bedankt(opzeggen) blokker1 nu het forum

sta gewoon een beetje in tweestrijd

Jij bent daar al eens meer op aangesproken.

Smilies gebruiken, dat schept iets meer duidelijkheid! :biggrin: :stupid: ;) :p :lol2:

@Freggel1: Daar kun je hem nu niet op aanspreken want blokker1 gebruikte zelf totaal geen smilies in zijn originele bericht, waardoor dat ook als serieus op te vatten is. Ik vatte hem in eerste instantie ook serieus op totdat ik door alle berichten heen was.
Smilies zet je overigens normaliter in het bericht, niet erboven, zodat ze beter opvallen.:)

De smilie kwam dus pas bij het tweede bericht en dat maakt de vraag van The Matrix legitiem.;)

Overigens begrijp ik nu wel waarom het zo slecht gaat met die camping van Boets als hij computerlessen van bosnimfen voorrang geeft.:biggrin:

Ja, aaauuuw sorry hoor.... Maar jij moet zeker de werkwijze van Boets kennen, die duikt er meteen vol overgave op!

freggel1;217830 zei:
Maar jij moet zeker de werkwijze van Boets kennen, die duikt er meteen vol overgave op!

Een echte RAM(mer) dus! :biggrin:

ja was mijn fout,
het was een bericht van freggel, en ik ging er van uit dat die mij goed genoeg kent om te weten dat het niet echt serieus was.
maar had rekening moeten houden met andere.
en die smilies, tja vergeet gewoon altijd dat die er zijn omdat ik meestal op snel reageren druk.
en ook dom van mij zou niet weten hoe je ze in het bericht krijgt.
gr blokker

blokker1;217842 zei:
en ook dom van mij zou niet weten hoe je ze in het bericht krijgt.
gr blokker

Ja en dat moeten wij geloven???

Linksonderaan het forum, kijk daar maar eens bij de postingregels... ;)

zweer het, wist het echt niet schaam me dood, maar nooit in verdiept.
zou er nu een van schaamte willen zetten maar die staat er niet bij, dan deze maar :bloos:
gr blokker

Ik zag dat Blokker1 een van de bedankers was van het bericht en vervolgens zijn reply dat enz.

Daarop stelde ik een niet lachwekkende of grappige maar een serieuze vraag in dit ALGEMENE forum gedeelte en ik krijg een reprimande, dat ik smileys MOET gebruiken,
:vuist:

Bovendien is het zeer onduidelijk dat als je een smiley in de tekst wilt plakken je op "smilies" moet klikken in de postingsregels :? , heb dat nooit geweten en ik denk dat ik niet de enige ben.

Matrix was een geintje... ;)

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan