bomen & bos enzo

A

alh01

beste mensen,

Ik snap het allemaal niet echt meer. Ik lees al een behoorlijke tijd de duckforum, maar kan door de bomen het bos niet meer zien. Er wordt zo geheimzinnig gecommuniceerd dat het bijna onmogelijk wordt voor dummies zoals ik op de hoogte te blijven van de ontwikkelingen. Wie kan en wil me enigzins op de goede weg helpen? Want ik wil mijn 2 humaxjes niet wegdoen.

de boskabouter.

Originally posted by alh01
beste mensen,

Ik snap het allemaal niet echt meer. Ik lees al een behoorlijke tijd de duckforum, maar kan door de bomen het bos niet meer zien. Er wordt zo geheimzinnig gecommuniceerd dat het bijna onmogelijk wordt voor dummies zoals ik op de hoogte te blijven van de ontwikkelingen. Wie kan en wil me enigzins op de goede weg helpen? Want ik wil mijn 2 humaxjes niet wegdoen.

de boskabouter.

Ik begrijp werkelijk niet wat je wilt?

Ik realiseer me inderdaad dat ik dit vergeten ben duidelijk te omschrijven. Momenteel kan ik zoals velen weinig zenders meer ontvangen met de funcard. Ik zoek me gek om te achterhalen welke zenders er nog te pakken te krijgen zijn maar er zijn zoveel tegenstrijdige berichten. Een post beweert dat tequila weer mogelijk is een anderdat seca2 gekraakt is. wat moet je nu geloven? Het lukt me jammer genoeg niet een bijdrage te leveren voor het kraken van bepaalde systemen, aangezien ik veel te weinig kennis heb op dit gebied. maar als ik een bijdrage kan leveren door bv hardware beschikbaar te stellen (mn computers) dan ben ik hier wel toe bereid. Ik hoop dat dit mijn vraag wat duidelijker maakt, of ben ik nog steeds wazig?

Taquilla is open op Hispasat.
Verdere bekijkbare zenders zijn bijv. ook het Viasat pakket, delen van wat zich op de Thor bevind en Multivisions.

We kunnen volgens de regels geen informatie meer geven omtrent hoe je illegaal kunt kijken.
Als je het bovenstaande ziet, dan moet je in feite genoeg weten en via internet zelf maar een beetje op zoek gaan of je schotel draaien.
Op Astra staat niets open en seca2 is ook nog niet gekraakt.
Hopelijk is daarmee je vraag voldoende beantwoord.

zo black tiger dat is dus een duidelijk andwoord.
er zijn schijnbaar mensen die het moeilijk vinden om zo'n andwoord te geven.
ik zelf had geen problemen met de vraag van die meneer ahl01
maar het gaat erom dat volgens mij dit board nog steeds is om elkaar te helpen.
hoe moelijk het ons ook gemaakt word door bepaalde regeltjes maar ja daar moeten we het maar mee doen.

ga zo door.

Zelf ben ik ook eens wezen rondkijken op de Spaanse forums en er inmiddels van overtuigd dat veel mensen wel degelijk Seca2 kijken zonder abbo. Hoe het precies in zijn werk gaat is niet bespreekbaar op dit board, maar ik kan wel zeggen dat de eerste uitgegeven originele kaarten een bug hebben (de versie 7.0 kaart). Dat gat is inmiddels gedicht met nieuwere versies (C+ nederland heeft geloof ik de V7.3), desalnietemin wijst alle beschikbare info erop dat beiztters van een V7 kaart "alles" open hebben op Seca2.

Ik ben geen "expert", ik lees veel op sites en forums die je gewoon via Google kunt vinden. Zoe maar eens op "Openfirmware" en "Dynamite" bijvoorbeeld.

Dat is aanpassing van de firmware maar er is nog geen sprake van een hack.

Maar de oplossingen die Ducatist aangeeft zijn ook nog mogelijkheden om verder op te zoeken.
Voor zover mij bekend is er nog niets voor een NL 7.3 kaart.

Via een ander bekend nederlands satboard kun je naar een site waar over een paar weken een hoop info staat...zoek en Gij zult vinden. Het is er allemaal niet makkelijker op geworden, maar een logisch gevolg van Kanaal Anaal en aanverwante firma's.

Greetzzz.

Ja inderdaad voor een leek is het zeker moeilijk er zijn anders genoeg links met boards waar je nog wel openlijk met elkaar mag communiseren het is groen en heet tja dat is het probleem dus je hebt pm alho 1

Zo rekbaar zoek en jij zult vinden uren surfen.

Met de aangegeven hints / keywords had ie echt geen uren hoeven zoeken of surfen en heb je het binnen een paar pagina's gevonden.

Maar een pm is natuurlijk altijd handiger, dus als jij graag de mensen wilt pm'men met de info staat je dat uiteraard vrij..:)

Ik begrijp het wel een beetje.
Maar ik ben ook is ergens begonnen ik weet er zeker niet alles van maar een heel klein beetje maar ik heb in het begin ook veel moeten lezen en zoeken.
Dus als ik ze maar een beetje op weg kan helpen doe ik dat ook binnen de mogelijkheden van dit board.

Maar ja dat gaat niet lukken met een pm je adres klopt niet mail mij maar alh01

Veel tips,

Ik ga eens kijken hoe ver ik hiermee kom. Erg aardig dat jullie me verder willen helpen binnen de beperkingen van deze site.

Hartstikke bedankt.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan