Kijk dat de prijzen omhoog gaan dat kan, maar werk er dan als supermarkt niet aan mee om de goedkopere boodschappen als tijdelijk niet leverbaar te maken! En zet ze niet onderaan in de schappen.
Ik doe het sinds een jaar of 2 net als @Matrix, en laat mijn boodschappen thuisbezorgen, ondanks dat ik alle tijd heb om ze zelf te doen.
Ik let ook steeds meer op de aanbiedingen, en koop als het interessant is meer, want daar maak ik als voorbeeld zelf lekkere soepgroentes van, of draai van het gehakt [1 kilo] grote gehaktballen of worsten voor saucijzen of worstenbroodjes, en ook wat kleintjes voor in de soep, deze kook ik even in een bouillon, en als deze koud zijn dan doe ik deze in boterhamzakjes en dan in de diepvries.
De bouillon wordt natuurlijk gebruikt om er een lekker panneke verse soep van te maken. [gewoon creatief zijn!]
1 +1 gratis, dat doen we samen met de buren, ik haal 2 zakken verse boerenkool, en hun 2 zakken wortels met uien voor peestamp.
Zijn de roerbakgroentes in de aanbieding dan kijken we of deze ingevroren kunnen worden, als dat niet kan dan halen we samen verschillende, want combineren kan altijd.
Maar als je goed oplet dan zijn er volgens mijn heus wel wat dingen waar het goedkoper kan.
Ga bijvoorbeeld aan het eind van de middag naar de supermarkt, en dan zul je al gauw zijn dat versproducten afgeprijsd worden, want anders gaan ze de container in.
Reclame maken mag helaas niet via een link naar, maar ga eens naar to good to go...
1 ding voeg ik ook nog even toe: Waarom zitten er bijna altijd even getallen aan worsten/schnitzels of gehaktballen in een verpakking bij de meeste supermarkten?
Wij zijn met zun 3-en, en als ik dan een lekker lapke vlees wil dan zitten er meestal 2, 4, of 5 in een verpakking.
Ohja nee wacht, je kunt naar de keurslager rijden.