brandprobleem

P

pokhout

Heb ik voor de klein kids een paar uur BabyTv opgenomen en heb dus een paar *.TS bestanden.

Als ik deze bestanden afspeel op mijn pjoeter bv met VLC dan kan ik nog steeds de NL taal kiezen.

Nu wil ik hiervan een DVD bakken en daar begint het onbegrip

Met Nero Vision wordt een keurige DVD gebakken met de ENGELSE taal en er valt niks te kiezen.

Ook speuren in het programma levert geen Audio Track keuze mogelijkheid.

Hoe kan ik nu in een NL DVD bakken.

Al eens geprobeerd met DVR-Studio?

dvr studio vreemd tooltje

Het ene bestand wordt netjes naar mpg met de gekozen taal geconverteerd

Het andere bestand stikt van de audio fouten en houdt ie de conversie voor gezien.

Als ik de TS bestanden afspeel via VLC dan merk ik er niks aan

Ik heb zelf nog nooit opgenomen bestanden gebrand, maar waar ik graag mee werk en eigenlijk zelden of nooit problemen mee heb is dvd-shrink je ziet daar meteen wat ermee gebrand wordt ( audio en dergelijke.. )

Als je dat niet hebt of kent probeer dat eens.

Ja, dat klopt!
Als je een dvd of files binnenhaalt in dvd-shrink kun je mooi zien welke talen erop staan.
In het geval van een dvd kun je dan bv al die andere exotische talen eruit wippen, zodat je wat meer plaats overhoudt.
Ook als een keertje nero een foutmelding geeft kun je hem eerst door shrink halen en dan branden.
Dan staat hij er wel goed op.

Grtz.

DVD shrink is om een DVD te openen.

Een TS bestand wordt door shrink niet herkent
De geconverteerde DVD door Nero bevat slechts 1 audio bestand (unknown) wat in dit geval de engelse is.

Vreemd, als het maar geen pc geheugenprobleem is.

Zijn het twee verschillende films? Omdat je het over verschillende .ts bestanden hebt...

Als het namelijk 1 film/programma is, kun je deze het beste omzetten met DreamTSman en dan gelijk de TS bestanden om laten zetten naar 1 groot TS bestand. Maar ik neem aan dat je dat al gedaan hebt.

Waar dan die audioverschillen vandaan komen is mij een raadsel, maar laat mij voorzichtig aan een geheugenprobleem denken.

ik heb dat probleem met sommige films ook en ik heb er bij die je om kunt zetten met winrar
gr frans

Gaat het bij jou ook om TS bestanden frweber? Of andere DVD films, als het om andere DVD films gaat (dus niet van Dream opgenomen) kun je beter een nieuw topic openen want dan heb ik het idee dat je een ietwat ander probleem hebt.

gaat over gedomn loaden films ik heb daar geen problemen mee maar misschien lukt bij hem ook daar mee
gr frans

sorry vergat ik temelden zijn er ook bij met ts bestans
gr frans

Oh op die manier, nja het is moeilijk te zeggen wat er aan de hand is, de films die ik tot nu toe brandde met dvrstudio (waren er niet veel) gingen prima.

Het zijn idd 2 afzonderlijke opgenomen bestandjes.

De ene vlekkeloos geconverteerd en de andere audio foutmeldingen en na een tijdje stopt DVRstudio ermee.

En als je de temp files eens leeg maakt, dan de computer herstart en dan alleen die tweede doet die foutmeldingen geeft, lukt het dan ook niet?
Welke foutmeldingen zijn dat trouwens?

Found invalid audio frame @ PTS 0:00:04,672
Found invalid audio frame @ PTS 0:02:15,616
Found invalid audio frame @ PTS 0:02:45,280
Found invalid audio frame @ PTS 0:02:53,872
Found invalid audio frame @ PTS 0:04:14,872

enz

Zijn er ook nog andere foutmeldingen? Het zou dan toch wellicht kunnen liggen aan problemen in de opname zelf. Misschien een BER in het signaal, hetgeen voor te stellen is met dit "mooie" weer wat we de laatste weken hebben gehad.
Of de zender die met de audiopids heeft geklooid op een of andere manier, een HD met een paar blocks die niet meer helemaal 100% zijn, moeilijk te zeggen, maar vermoedelijk is er dan toch iets met net die ene opname iets mis gegaan.

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan